Het is wel echt een type waar je van moet houden. Ik krijg altijd hele wisselende reacties op haar. Of ze vinden haar heel erg mooi of echt heel lelijk .
Oh wat ontzettend leuk! Ik vind Ice zo knap echt nadat ik toen bij jullie op stal ben geweest voor Loeke ben ik echt verliefd op dat paardje haha Mag ik ook een linkje om mee te kijken?
Namira542
Geplaatst: 24-12-16 23:53
Jullie ook fijne kerst! Voor de mensen hier die het spel SubwaySurfer kennen. Dit was mijn woord vandaag :
Ik had een jurkje aan met een panty en hoge knielaarzen. Die knielaarzen even verruild voor korte stal laarzen. Ik had zelf even gespiekt en op de cam leek het net of ik in mn blote billen stond uit te mesten .
Is er iemand die dat voor mij wil organiseren? Ik ben bang dat wanneer het er bijna aan zit te komen ik geen tijd heb om nieuwe volgers toe te voegen .
Nog even een dikke buiken foto van gisteravond. Over 6 dagen zitten we save
polleman
Geplaatst: 26-12-16 13:36
Icecrystal schreef:
Is er iemand die dat voor mij wil organiseren? Ik ben bang dat wanneer het er bijna aan zit te komen ik geen tijd heb om nieuwe volgers toe te voegen .
Ik wil dat wel doen moeten de mensen die er in willen maar de nummer via pb sturen
Amber_dk02
Geplaatst: 26-12-16 14:53
Allemaal prachtpaardjes Normaal ben ik geen fan van vlekies maar Ice is toch wel een cutie Ik ben wel heeel erg laat, maar mag ik ook een linkje?