Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) Ik moest er afscheid van nemen in de kliniek en ik ging kapot gewoon. . . Gelukkig heeft ze het gehaald maar ik voel je vreselijke pijn. 10 jaar is niet niks
. Enorm veel sterkte om je grote verlies
Omany schreef:Pffff jeetje, ik krijg een krop in mijn keel, en al zeker omdat ik mijn 11 jarige hond deze week bijna kwijt was ook. (1 kg chocolade opgegeten) Ik moest er afscheid van nemen in de kliniek en ik ging kapot gewoon. . . Gelukkig heeft ze het gehaald maar ik voel je vreselijke pijn. 10 jaar is niet niks
. Enorm veel sterkte om je grote verlies
. Ik dacht een inzinking te krijgen
. Direct naar de kliniek en na twee dagen medicatie en zorg, is het goedgekomen en is ze terug thuis . . . Ik mag er niet aan denken om haar te verliezen
Myrth97 schreef:Sterkte met je hond![]()
Had ze die plek al voor de dracht? Mijn merrie kreeg het tijdens de dracht en ik dacht ook gelijk aan een sarcoid. De veearts zei dat ik het gewoon met rust moest laten. Pas als jet echt veranderde dan zou ie er iets aan komen doen. Tot op heden is er niks veranderd... hier lijkt het een beetje op een wratje.
Ik volg!