Helemaal goed Amanda! en Cynthia, sorry haha ik zal je alsnog de gegevens sturen
Ik ga zo weer naar Jet toe, kijken hoe dr uier ervoor staat. Zojuist trof ik haar liggend aan op de camera beelden
Elke keer kijkt ze naar haar buik, zo lief. En vind 't een fijn idee dat ze nu kan liggen met haar been, litteken smeer ik nu elke keer in met calendula zalf zodat dat lekker soepel blijft.
Haha ja schattig hé Miranda, vind het zo lief! Ik hoop dat het deze keer ook beter gaat als vorige keer, toen stond er zo'n spanning op haar uiers dat ze het veulen op een gegeven moment niet meer wilde laten drinken.
Bonjoy, zal het morgen even voor je nakijken, is een grote pot.. maak er een fotootje van goed?
No_No, ze moet zeker even wachten, vanaf 14 april heb ik vakantie, dan mag hij komen haha!
En super Judith, bij jou gaat het nu ook hard zo te zien! Leuk om dit zo te vergelijken met Jet. Ze lijken echt tegelijk op te lopen hé!
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-17 14:29
Zojuist terug van Jet, genieten met dit weer! Haar uiers zijn weer enorm gegroeid haar buik is niet heel erg dik.. Maar groeit ook nog steeds, hopelijk levert ze straks niet teveel in wanneer t veulen eruit is.
Daarnaast gaaf ze nog heerlijk een showtje weg
Haar buik en uiers :
En de pot calendula zalf voor bonjoy
Laatst bijgewerkt door Michelle_S op 22-03-17 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja die callendula maakt niks uit haha, Jet in actie! Op de eerste zie je niet eens dat ze drachtig is, sportief lijntje! Uiers gaan goed hè?!
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-17 23:36
Haha ja klopt Miranda, en toch heeft ze een mooi buikje. Ze blijft een slanke dame.. Vind het soms wel vervelend, ik zou haar zoooo graag wat dikker willen zien. Helaas krijg ik er echt geen spek op.
Uiers gaan inderdaad super! Ze heeft er ook gelukkig nog geen last van, mag er gewoon aankomen.
Nogmaals proberen uploaden vd buik:
xxCYNNxx
Geplaatst: 23-03-17 00:29
uier loopt nu mooi vol...op die aktiefoto's zie je idd niet dat ze drachtig is...op de foto van je laatste post dan duidelijk weer wel; mooi buikje zo
Michelle_S
Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-17 01:25
Hoe lief?? Jet en Yanour zelf als baby! Zo benieuwd wat hiervan de combi zal zijn
K hoop dat het veulen niet die ezels oren van Jet mee krijgt :p