Net nog op stal geweest... geen vorderingen.. mega slappe banden nog steeds maar vulva strak... geen boeiende tieten... Ineens denk ik dat ze er nog heul lang over gaat doen..... we will see... morgen is ze veilig!
Alexandra__ schreef:Het kan heel snel weer veranderen. Maar goed het blijven merries. Die zijn áltijd tegendraads Ik neem het alweer terug want ze is heel onrustig... schoppen naar de buik. Rondjes lopen. Staart steeds omhoog en scheef houden..Gaat nog wel met een hapje hooi af en toe tussendoor dus we houden het in de gaten!
Alexandra__ schreef:Zou het dan?? Over 61 minuten is ze safe Ja inderdaad haha! Net weer schoppen en echt hard ook naar achteren uithalen.. staart zwiepen hoog houden en maar rondjes lopen. Hou jullie op de hoogte!
Alexandra__ schreef:Succes met waken iig!Nou het olifantje slaapt nu... voorlopig... Update: ze staat weer
Alexandra__ schreef:[ [url=m/p8qtwc.jpg]Afbeelding[/url] ]Ow wauw! Maar die van mij mag blijven als opvolger van Bizous Een vriendin van mij had gedroomd dinsdag nacht dus ben heel benieuwd!
Heel eerlijk. Ik was Bizous een beetje zat geloof ik ik ben namelijk in slaap gevallen en niet meer wakker geworden hahahaha Alles extreem rustig hier. Uier ook heel rustig, wel wat harsjes vanmorgen... maar denk dat ze besloten heeft toch maar rustig aan te doen..