Als ik het lees en haar zo zie verwacht ik voorlopig nog niks hoor.
Igniss
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-17 21:33
Ik hoop het, vertrouw op de kennis van mijn mede bokkers. Is toch wel spannend zo die laatste loodjes ze is ineens ook veel aanhankelijker naar mij toe en gaat echt bijna op je staan snoezen met het hoofd. Heel aandoenlijk
Spannend! Ik heb je topic vaker voorbij zien komen, ik kom ook nog even volgen! Ze heeft echt een lieve uitstraling, ben super benieuwd naar haar veulentje
gisteren heb ik Pandora in haar grote stal gezet, waar ze ruimte heeft om te gevallen en veulen ook lekker kan rondlopen als ze snachts op stal staan. hier nog foto van haar uiers vandaag
en een verandering van een dag onderste is eergisteren en bovenste dag ervoor, eergisteren had ze het er zwaar mee en ik voelde en zag het veulen bewegen. lekkere knuffeltante is ze, de dierenarts is nog eens geweest en heeft ze de laatste enting gehad voor de bevalling
_Dracarys
Geplaatst: 27-06-17 20:14
Dat duurt nog wel even. de uier is nog matig, de spenen kunnen veel voller Mooie ruime stal!
Met Pandora gaat het goed, we moeten nog zo'n kleine 2 weken en ze begint op te schieten. Uiers zijn halfvol en er staan kleine harsjes op. Ook is de helft van de kont al drilpudding en eet ze zeer langzaam en wil niet meer naar buiten.
Ik gok op volgende week. Ze is er echt klaar mee
Ze kijkt ook echt blij.
Morgen hebben we een drachtigheidsshoot Dus vandaag anderhalf uur bezig geweest om haar weer mooi wit te krijgen.
Zo wit was ze vanmiddag dus echt niet meer, heb in de jurk nog met de spons staan boenen. Blijkbaar slaapt ze nu ook plat en was dus aan een kant helemaal vies
Kan niet wachten om de foto's te laten zien. Ze leken heel mooi geworden al op de camera.
Ik weet dat ze 1 uier en 2 spenen heeft Maar dit typte wel makkelijk, gezien het ook nog duidelijk in 2en gesplits zijn.
Dat lijkt mij toch ook haha, volgende week zaterdag is ze uitgerekend en hoop toch dat ze niet overdraagt De stal heb ik wel helemaal gemest en netjes opgestrooid.