Sofie, heb je topic zitten doorkijken en de uier van HiFive lijkt nog in de verste verte niet op de uier van Evita vlak voor de bevalling ik vrees dus dat het nog niet direct zal komen, zeker nu haar uier weer wat gekrompen is
De druppeltjes zijn weer weg, de uier heeft nog steeds dezelfde omvang ze heeft mss staan springen in de weide
HiFive5
Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-16 07:01
Even een update: de melk druppelt eruit maar nog geen veulen te bespeuren. Hopelijk heeft het kleintje genoeg biest te drinken tegen dat het geboren wordt. Haar banden zijn volledig drilpudding geworden en alles wijst erop dat het niet lang meer zal duren. Ik weet alleen niet waar zij nog op wacht
Goede vraag noor14. Na 11 slapeloze nachten heb ik het zo wel al gehad . Omdat ik me zorgen maakte over het vele druppelen heb ik toch maar even de DA geappt en ze zei me dat de biest pas wordt aangemaakt tijdens de bevalling onder invloed van hormonen. Geen reden tot paniek dus.
Dikke proficiat! Veel foto's plaatsen! Wat een knappe meid!! Ben benieuw naar haar andere kant, maar die ene kant is in elk geval al heel leuk getekend