Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jolien87 schreef:Dat doen we bewust.Wat me trouwens opvalt is dat er een hele kale plek in de stal ligt, gooit Kim dat allemaal zelf aan de kant of houden jullie de bodem bewust kaal op 1 plek?

KoudbloedKim schreef:Jolien87 schreef:Dat doen we bewust.Wat me trouwens opvalt is dat er een hele kale plek in de stal ligt, gooit Kim dat allemaal zelf aan de kant of houden jullie de bodem bewust kaal op 1 plek?
De stal is bijna 11 bij 5 meter in oppervlakte en de plek die we niet hebben opgestrooid is het achterste gedeelte.
Daar ligt wel wat stro, dat is hun vaste mest plek.
De plek die we hebben opgestrooid is Kim's vaste slaapplek en dat is ongeveer 5 bij 5 meter en een hele dikke laag.
Fem, dat meisje is een maandje lid en heeft niet eens om een linkje gevraagd.
Denk niet dat ze daadwerkelijk lang uit zat te kijken.

Faithderks1 schreef:Fem en Yumoni juli begrijpen mij gelukkig wel en julli lachen mij tenminste niet uit
KimD schreef:Chasey schreef:Kan die discussie via pb???
Even een herquote.
KoudbloedKim schreef:Uitlachen is inderdaad niet oke.
Er is inderdaad een reden voor om de camera niet online te zetten.
Jolien, dat deurtje grenst aan een andere kleine overkapping en daarachter een verhard gedeelte voor hooi en een lang pad.
Dat lange pad loopt naar de bak en het weiland.
Je ziet bij Kim nu inderdaad erg goed de buikspier lopen.

KoudbloedKim schreef:Kunnen we nu weer op een ander onderwerp over gaan?
Jolien, klopt, die staan s'nachts buiten.
Kunnen wel schuilen hoor en zacht en droog liggen.
Maar dat doen ze zelf eigenlijk zelden.

rietje in de bips klinkt zo on eerbiedig KoudbloedKim schreef:Ja haha, Mau probeert haar af en toe te bevrijden door aan het touw te knagen en Elske beukt soms heel hard tegen het deurtje aan.
Ben ook erg benieuwd wat voor stuiterbal eruit komt!
Kay appte laatst een foto van een touw in twee delen, het zoveelste al. Nu staan ze dus aan trailerkettingen, dat ze maar knagen tot ze een ons wegen.