We hebben iig hars en een mega onrustige periode net, met draaien en flemen, kauwen en naar buik happen. Ik ben terug op de wei, gelukkig in het zonnetje!
Mioux
Geplaatst: 20-05-16 19:00
wie weet voor-weetjes?
Laatst bijgewerkt door Mioux op 20-05-16 19:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Vannacht heeft het aan 1 stuk snoeihard geregend dus ik was blij dat het dametje het gewoon heeft laten zitten. Vanochtend vroeg birth-alarm eraf gegooid en daar heeft ze direct gebruik van gemaakt;
Vanochtend hele dikke harsproppen eraan. PH zat gisterenavond op 6,2. Ik ga nu weer die kant op (na een paar uur heerlijk geslapen te hebben). De nachtjes in de caravan beginnen me redelijk op te breken, iets met zelf niet meer zo comfortabel liggen
Het veulen vind het buiten gewoon te koud, kan ik helemaal begrijpen (Kom net terug uit zuid Spanje )
Poosje81
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 19:43
Te koud, te nat, te droog, te warm, geen idee wat het veulen wenst of wilt, maar geboren worden zit er schijnbaar niet in
Vannacht slaap ik een nachtje thuis. Stalgenootje neemt de waak even over. Ik slaap al ruim een week zo achterlijk beroerd, ik moet even bijtanken. Ben 'op'. Normaal heb ik daar weinig last van, maar nu ik zelf met dikke buik rond dender en veel last heb van maagzuur, kramp in kuiten en al die andere nonsense cliché zwangerschapskwaaltjes is het niet altijd even grappig.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 23-05-16 19:49
Zul je zien, vannacht maar ik kan me voorstellen dat je een nachtje normaal wil slapen.