Eerst is het spannend om te zien of ze drachtig wordt. Dan heb je heel even een moment dat het allemaal heel gewoon is En dan ineens komt het heel dichtbij dat ze een veulen gaat krijgen
Ze ziet er goed uit op de foto's. Ik zie bij sommige merries in het DBT al vroeg verandering in de uier. Is dat bij die van jou ook zo? Bij mijn maiden verandert er nog helemaal niks. Dat zal vlak voor de bevalling wel gebeuren gok ik. Was bij Misty de eerste keer ook zo.
ja en groter ook dan ik had verwacht, maar echt een mooi dier, en volgens mij ook een lief dier, hij was niet heel snel onder de indruk. ja ja nog eventjes geduld nog
ponyparadijs
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-16 11:00
Gisterenavond heeft Znoes een energie healings behandeling gekregen Waarbij we ook wat vragen konden stellen. Ik kon zelf niet aanwezig zijn Maar heb met de telefoon me geluisterd
Znoes is een echt moeder paard vindt het heerlijk om een veulen te krijgen Is heel open en hoog gevoelig. Ze heeft al een hele sterke band met haar veulen. Ze heeft het heel fijn waar ze nu staat Heeft rust gevonden
We hebben gevraagd of ze iets duidelijker kan zijn met de voortekenen voor het bevallen Maar Znoes gaf zelf aan dat dat door het veulen bepaald wordt. Ze zei letterlijk dat ligt er aan wat het veulen wil.
Kan me voorstellen dat het voor sommige een beetje zweverig klinkt En misschien ook wordt gedacht dat het allemaal wel makkelijk is om te zeggen Maar ze heeft ook dingen gezegd die ze niet kon weten. En dat maakt dat ik wel geloof in wat ze zei.
Ik ben vooral blij dat ze op haar plek is waar ze nu staat Dat ze gelukkig is!