Hij is echt prachtig. Vergeet bij het zien van de foto's dat het toch echt een kleintje is en geen d-pony
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-16 21:52
Ik wil toch liever een luxere stamboeknaam hihi, maar we noemen hem wel gewoon springveer ik heb nog een week de tijd wat te verzinnen dus heb gelukkig nog even.
Vandaag was het zulk slecht weer hier dat ze voor het eerst even in de paddock waren (voorheen weide). Springveer zag zijn mama volgens mij voor het eerst eens uitgebreid rollen want hij was nogal onder de indruk
Ik heb ook een mooi filmpje gemaakt waar een erg leuk drafstukje in zit, maar ik wil dit geknipt, met geluid en ook stukje slowmotion, alleen geen idee hoe dat allemaal moet , is er misschien een meelezer die me hierbij zou kunnen helpen?
Die foto's Je ziet hem echt denken 'mama wat doe je nu?!'
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-16 22:15
We hebben denk ik eindelijk een stamboeknaam voor springveer
Hij doet het heel goed, is echt een springveer en zit zijn mama lekker te plagen zoals te verwachten was van een echte stoere hengst hihi
Nog even wachten dan krijg ik de mooie foto's van de fotoshoot van afgelopen vrijdag, maar hij is alweer zoveel veranderd dus de fotograaf (Minh) moet na haar examens maar gauw weer komen
Vandaag is hij ook voor het eerst ontwormd en nu vind hij me helemaal niet meer aardig... maar dat komt wel weer hihi
En moeder Mellow is gisteren weer gedekt door Pjotr , eerste keer dat ik dek in veulenhengstigheid en ben benieuwd of dat direct pakt.
Oeh nu ben ik wel heel benieuwd wat zijn stamboek naam dan is.
Weer een Mellow X Pjotr, hoop dat het gepakt heeft en ze meteen drachtig is, vind dat zo'n leuke combi die twee, ze krijgen telkens weer leuke veulens!
Wat een prachtig mannetje is het toch! Echt Mellow x Pjotr is het meest ideale koppel
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-16 11:52
Ja vind het ook echt een hele mooie combi, springveer is echt heel wat anders kwa kleuren dan Emma (bouw en beweging komt wel redelijk overeen) wie weet wat er volgend jaar komt! Misschien wel eens een gewone kleur, maar geeft helemaal niks want knappers en goede bewegers zijn ze vast allemaal
Springveer gaan we hoogstwaarschijnlijk Nim Amor (van stal de Wilde) noemen op papier. Heel wat anders en niks met mijn jarige broertje of springveer te maken maar vind het wel een mooie naam. Pjotr zijn andere zoon heet Nim Roos en leek me leuk in die stijl door te gaan ookal had ik die naam niet zelf bedacht hihi
Grappig is dat als je het snel uitspreekt het kan klinken als nimmer more , ook best toepasselijk dacht ik want de kans dat er ooit nog zo'n kleur en patroon uit Mellow x Pjotr komt is heel erg klein, er was maar 3 % kans op een springveer , dus we zijn erg zuinig op ons knappe kereltje en ik hoop dat Mabelle ook een hengstje krijgt zodat ik ze samen kan afspenen later.
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-16 11:55
mooney schreef:
Dit kwam langs op Facebook... moest gelijk aan Springveer denken . [ [url=m/mIdz5g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Het geboortebericht is vandaag op de post gegaan dus meneer springveer gaat op papier door het leven als Nim Amor van stal de Wilde ik ben er blij mee met die naam, heeft even geduurd maar klinkt echt leuk vind ik hihi.
Mellow sloeg vandaag af dus over 18 dgn bekijken of het wat geworden is en of er een volgende Emma/ Springveer in de maak is
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-16 23:37
Vandaag is Springveer precies 2 weken oud, hij is echt enorm gegroeid afgelopen twee weken, wordt echt een grote en stoere hengst en moeders zal weten dat ze nu een stoeiende zoon heeft in plaats van twee rustige dochters, hij zit haar de hele tijd te terroriseren
Ik denk dat ik nog een apart topic maak, maar alvast wat foto's hier