Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
t is dat ie zn stelten al zo goed onder controle heeft, daardoor viel ie alleen maar op 1 knie erin
dat dan weer niet idd
gelukkig heel prettig draad, zit een rubber coating ofzo omheen, dus had m er zo weer zonder schade tussenuit.
fantastisch om te zien hoe ie dat probeert en dus ook onder de knie krijgt 
effe later kwam ze bij me zodat ik een daas van dr hals kon slaan, kon ze net niet bij. Denk dat ze nog effe in de war was door al die hormonen
maar nu weet ze weer wie ik ben en vooral dat ik heel handig ben voor de plekjes waar ze zelf niet bij kan
ik ben van de Arabs gewend dat je beter kunt gaan als ze nog ongeveer 1-2 maanden oud zijn, dan zijn ze nog effe knapper voordat ze weer de lucht in gaan
maar bij het nrps ligt dat anders begrijp ik? Ik kreeg het gisteren ook al geadviseerd....en op zich komt dat me ook sowieso beter uit hoor, weet ik zeker dat ik niet net met insemineren zit, maar t voelt zo raar om met zo'n 'oud' veulen naar de keuring te gaan
op show doen de popperige veulentjes het vaak beter, zodoende dat ik daar nu ook van uit ging. Goed om te weten iig, dank je voor de uitleg! Mikken we daar gewoon op
en er komen er sowieso nog 2
hij krijgt t er maar druk mee