Vandaag ben ik dan eindelijk op bezoek geweest bij de veulens, het was even wachten op de laatste die ik ook graag wilde zien (helaas net de eerste weg naar de hengst nu maar ik kom nog wel een keer!)
Ik mocht foto's plaatsen
Hier de nieuwste aanwinst, een geweldig mooi appaloosa hengstveulen en wat kan hij al bewegen met 1 dagje oud! Zo soepel en ruim, echt heel mooi
En de Nimroos dames zijn ook zo mooi!!! Zo speciaal om de allereerste Nimroos nakomelingen eindelijk eens in het echt te zien, en wauw ik vind ze geweldig
Het fewspot merrietje is zo ontzettend hoog op de benen, zelfs groter als het veulen van vorig jaar van Pjotr bij dezelfde moeder! En ze kan ook zo goed bewegen met die lange benen, heel ruim en veel zweefmoment
Het vakje is echt een mooi poppetje met een zeer luxe hoofdje en kan ook al zo geweldig bewegen
En nog een beetje een close-up van haar echt prachtige hoofdje
Onze kinderen hebben ook zo leuk samen gespeeld dus ik moet er nog heel vaak heen van hun, helemaal niet erg
Die is daten Maar Manda komt binnenkort nog wel een keer en er zijn nog een paar die graag foto's van het stel komen maken. Ik zal dan tzt ook een foto-topic openen
Zo, die is mooi! Echt een veulen met een WOW-factor! Leopardy
Coloured
Geplaatst: 06-06-16 12:14
Bootsiebob schreef:
Zo, die is mooi! Echt een veulen met een WOW-factor! Leopardy
Leuk, of Leoparty
Symbeami
Geplaatst: 06-06-16 12:20
Donja schreef:
Die is daten Maar Manda komt binnenkort nog wel een keer en er zijn nog een paar die graag foto's van het stel komen maken. Ik zal dan tzt ook een foto-topic openen