Ze krijgt al tietjes! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze krijgt al tietjes! 

kan Misty niet eens normaal meer binnen zetten. Moet met een boog om haar stal heen..

)
echt zo lief hoe ze nieuwsgierig snuffelt!!!
. Ook Liz Taylor is leuk om te benoemen. Liz of Taylor zou dan als roepnaam kunnen. IK TWIJFEL ZO!!!
. Vind de naam "Liv" namelijk ook erg leuk. Het wordt waarschijnlijk wachten tot het er is en dan kijken wat er bij past. Of het wordt gewoon een hengst. Dan is het makkelijker. Dan twijfel ik maar tussen 2 namen: Don Romanov en Da Silva. Kelly_J schreef:Zit er zelfs aan te denken om heel iets anders te doen. Vind de naam "Liv" namelijk ook erg leuk. Het wordt waarschijnlijk wachten tot het er is en dan kijken wat er bij past.
Ook een hele mooie naam. Misschien kun je daar wat mee?
Citaat:Haha nou je bent er in ieder geval op tijd bij! Die van mij is nog naamloosIedereen vraag mijn moeder hoe heet hij? Weet ik niet. Wat voor een kleur is hij? Weet ik niet.
Spannend hoor! Ben heel nieuwsgierig!
Ik heb een foto van jouw veulen al naar mijn hele familie geappt met "zoiets kan het worden!!"
Nu die van jou zo mooi is, kan ik echt niet meer wachten. Zul je zien dat die van mij op een ezel lijkt...
(En hij zou zondag,maandag en gister ook al z'n naam krijgen, alleen ik twijfel nog zo erg).