Ondanks dat ik je topics al een tijdje volg heb ik volgens mij nog nooit gereageerd. Maar van je laatste berichtje kreeg ik gewoon kippenvel. Heel veel sterkte vandaag!
Flux
Geplaatst: 12-05-15 18:06
Heel veel sterkte Cyn.. Ik ben helaas foei allergisch voor appel(sap) dus dat kan ik niet doen . Ik denk wel aan jullie!
Geen sapje hier , sorry. Ik hoop dat je verder een fijne dag hebt, wat me heel moeilijk lijkt. Het is altijd moeilijk als er zo iets moois wegvalt, zeker als je er sinds dag 1 bij was en dat 3 jaar lang elke dag hebt zien veranderen, zien groeien in alles.
Nu, bij nader inzien hoop ik dat je een valk hengst krijgt die erg op Ti lijkt. Heb je een nieuwe Ti, en iets dat voor hem voortleeft.
Mooi topic Cynthia, zal wel weer ff moeilijk zijn geweest. Heel veel sterkte..
SayaJones
Geplaatst: 13-05-15 09:39
ik leef zo met je mee
Morgen wordt Emeli een jaar, ter ere van Ti mag ze morgen een pak appelsap, proosten op Ti en Beli, dat ze samen over hun zusjes mogen waken, samen pijnloos rennen over de groene weides, en wie weet misschien wel een baby-pion samen maken of adopteren, zoals we een aantal jaar geleden in de planning hebben gehad
Ik ga deze combi zeker volgend! Heb bij Ti & Fi beide stilletjes gevolgd! Ze zijn beide prachtig geworden en ik hoop dat dit veulen wederom helemaal perfect word, met een tintje van Ti natuurlijk Ik vind het zo vreselijk dat hij is overleden voor jou en voor zijn verzorgers, gelukkig word hij nooit vergeten en blijft hij geliefd, heel veel sterkte nog op zulke dagen, hij zal vast over jullie waken.