Oh wauw jou lange wachten is ook eindelijk voorbij! Gefeliciteerd met je leuke meisje, nu kan het grote genieten echt beginnen! Het is zo ontzettend leuk zo'n veulentje!
Jaa ik ben helemaal gelukkig, Maggy heeft net haar eerste kusje op haar hoofdje al gehad haha gelukkig vindt Bessy alles goed, zolang je maar alles rustig doet. Ik geniet er nu al van
Wat een leuk ding, gefeliciteerd met je knappe meisje. Ze lijkt sprékend op het tinkerveulen dat hier vorig jaar geboren is, alleen was dat een hengstje en zijn nu de helft van zijn vlekken weg omdat hij een schimmeltje is. Denk je dat ze gaat schimmelen of niet?
Ik weet nog niet zeker wat ik met haar doe, als ik haar verkoop is het sowieso niet op marktplaats etc. Ze moet niet weg, ik ga eerst kijken hoe het zich allemaal ontwikkeld hier
Ik ben nu al stiekem verliefd en denk dat ze toch wel hier blijft haha
Ik weet nog niet zeker wat ik met haar doe, als ik haar verkoop is het sowieso niet op marktplaats etc. Ze moet niet weg, ik ga eerst kijken hoe het zich allemaal ontwikkeld hier
Ik ben nu al stiekem verliefd en denk dat ze toch wel hier blijft haha
Beetje laat gespot, maar in opzet toch een KS-MK topic, dus ik geef het alsnog even een slinger KS -> KS-MK
Rosemarin
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-15 12:41
Ik heb een filmpje op mijn facebook staan maar weet niet hoe ik het hierop krijg. Mijn boktnaam is mijn echt naam dus voor wie het het wil zien: rosemarin eva brunner. Ik zal vanmiddag even kijken hoe ik het hierop krijg via mn mobiel haha