Haha ja echt hè ze is zo lief echt ineens een super knuffel!! En eerst was ze altijd chagie ze beschermt mij nu ook heel erg tegen andere paarden dan gaat ze echt zo voor me staan
haha ze weet misschien wel dat je haar dochter gaat krijgen. En ze weet hoe lief je bent en nu wil ze je beschermen zodat er niks kan gebeuren Ik hoop echt eind deze maand of begin maart want dat blijft mijn gevoel zeggen
haha ja wieweet nou ik hoop toch echt wel binnnen nu en 2weken ja! ik hoop gewoon zo dat het aleemaal goed gaat
Oh dat word al een flinke buik ^^Ik zit ook al met spanning te wachten. Voor jou moet het natuurlijk nog spannender zijn!
Haha XDIk zou zo trots op mezelf zijn als het ook nog eens waar zou zijn want dan weet ik dat ik mijn gevoel kan vertrouwen
guusjew schreef:Zijn er geen mensen die nog een gokje willen wagen?*kruipt onder meeleessteen vandaan*Nupe, ik ben verschrikkelijk in gokjes *kruipt weer terug*
Ik ga ook gewoon mee gokken Ik ga voor zwarte merrie!En datum...?Denk 10 maart. Maar dan is het ook gewoon in het wilde weg een datum roepen
op deze kan je haar flanken steeds meer zien! Ze begint steeds meer in te zakken En haar uier Is er toevallig iemand die mij kan vertellen hoelang die denkt dat ze nog moet gewoon een beetje ongeveer