britje1997 schreef:De pony's waren pas begin mei het land op gegaan volgens mij als ik me niet vergis
Ja zoiets toch?
Of ik vergis me ook hoor. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nine1987 schreef:Denk t niet.. Ts wil niet laten opvoelen/scannen..
Leffroi schreef:nine1987 schreef:Denk t niet.. Ts wil niet laten opvoelen/scannen..
Jeetje wat een respectloze reactie zeg! Dacht dat er vanaf het begin van het topic al gezegd werd dat niet (exact) bekend is wanneer de pony gedekt is. Dus het beestje zou maarzo nog een maand kunnen dragen. En van opvoelen/ scannen wordt een pony niet opeens meer of minder drachtig. Aan alle verhalen te lezen is de pony voor 99% zeker drachtig, ts heeft de keus gemaakt niet te laten scannen, respecteer dat nou eens.
Leffroi schreef:nine1987 schreef:Denk t niet.. Ts wil niet laten opvoelen/scannen..
Jeetje wat een respectloze reactie zeg!
er is helemaal niets respectloos aan die reactie. Ze zegt alleen dat TS niet wil laten opvoelen of scannen. Je hoeft je niet zo aan te stellen hoor hahaha[/quote]
meisje2000 schreef:waarom houden we ons gewoon niet allemaal op met het gissen of de pony wel of niet drachtig is. De ts kent de pony het beste en probeert er het beste van te maken, als ze wel drachtig is zien we vanzelf wel fotos van een rond dartelend veulen en zo niet zullen we dat vast wel te horen krijgen. Ts opend een topic om iets met ons te delen en niet om steeds te horen te krijgen of HAAR ponu nou wel of niet drachtig is. Dus laten we het leuk houden voor iedereen en gewoon afwachten wat de komende dagen en of weken ons en vooral ts gaat brengen