Ah gossie... Hoe je merrie ook erbij staat hè... Ik vind het tijd voor de frummelvanger... Heb je die al geprobeerd?
*kruipt onder meeleessteen vandaan*Jemig zeg! Ze staat nu echt op ontploffen. Hopelijk voor de merrie komt de kleine er voor het weekend nog uit..*kruipt weer terug*
BloemBloem schreef:Kruiptweerterug is niet echt de bedoeling natuurlijk Kruipteruit zal je bedoelen Komernoueensuit vind ik ook wel goed.
O men, zie die voze pootjes eens onder die merrie.... Dat arme schaap! En dan moet ze nog 10 dagen...
Jullie laten me weer over de grond rollen! GEWELDIG! ongelooflijk he hoe ze groeit! En haar pootjes idd dees.. ze heeft het zwaar! En nog 10 dagen laat haar het niet horen Inspiratie genoeg met de k...
jullie zijn geweldig! Ik ben bang dat er vannacht ook nog niks komt.. net gevoerden gekeken niks nieuws Ik geloof echt dat ik me vergist heb as zaterdag nacht of zondag avond Ach ze is *maar* 1 dag bijna 2 dagen overtijd morgen ochtend weer update tenzij ze toch besluit te gaan bevallen
vervelend he dat wachten!Hier ook een merrie inmiddels al een week over maar nog geen enkel teken van een aanstaande bevalling helaas.Ben heel benieuwd naar je beiden veulens dus ik blijf nog even volgen