Ik zit op familie feestje zal vanavond of morgen zijn en mijn vader ligt sinds deze middag terug in ziekenhuis dus is nogal druk, wat een dag weeral pfff
Sterkte met je vader Fotsy! Flo begint inderdaad iets vulling te krijgen in haar uiers. Nog maar heel even voor de baby komt!
pretty
Geplaatst: 09-03-15 10:50
Ai nee hé,heeft je vader een terugval of infectie? Doe maar rustig aan,dit zijn dingen die er inhakken. Flo wacht gelukkig nog wel een tijdje!
Djoena
Geplaatst: 09-03-15 11:01
Fotsy schreef:
Ik zit op familie feestje zal vanavond of morgen zijn en mijn vader ligt sinds deze middag terug in ziekenhuis dus is nogal druk, wat een dag weeral pfff
Beterschap voor je papa.
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-15 13:18
Bedankt voor de lieve berichten en jullie steun, ja mijn vader heeft een terugval denken ze, eerst zijn hersenen want hij is heel verward en weet zelfs niet meer waar wij wonen enz en nu had hij heel veel pijn aan zijn hart. Heeft weer bloed gekregen wat ook niet echt goed is. Zullen nog zware maanden worden als alles goed afloopt, nemen we dit er uiteraard graag bij.
Deze morgen foto's genomen van Floke haar uier en er zit echt beweging in, vinden jullie ook niet. Je ziet er elke dag verandering in dus ze is zich aan het klaarmaken, nog twee weken aan de uitgerekende datum
Deze en volgende week komen ze het dak van de nieuwe stallen bedekken maar heb de oude alvast klaargemaakt hoor, alle wanden zijn er uit en ze heeft nu stal van ongeveer vier op zeven en Bieke die slaapt nu buiten die is gestraft woensdag komt schoonbroer mijn kabel herstellen dus kan ik weer merrie tv kijken
Coloured
Geplaatst: 09-03-15 13:56
Fotsy: sterkte met je vader. Altijd heftig dit soort dingen.
Uiers iets minder dan lege theezakjes. Komt vanzelf goed. Alleen wachten duurt zo lang...
pretty
Geplaatst: 09-03-15 14:00
Volgens mij gaat haar uier ineens een enorme inhaalslag maken. En dan gaat ons Evelyne helemaal
Zo spijtig van je vader ,leek het allemaal aan te slaan en dan ineens dit...ik heb het allemaal ook meegemaakt vele jaren terug en wil je in elk geval veel sterkte en kracht toewensen en ook voor de rest van je familie.
Maar flo zal het inderdaad nog wat binnenhouden! Niettemin denk ik echt dat ze van nu af aan flink zal veranderen en dat maakt het elke dag weer leuk toch?
Fotsy
Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-15 09:32
Das waar Er zit alle dagen evolutie in haar uier dus dat is positief, hopelijk blijft ze zo verder doen en als hij vol is, komt er volgens de boekjes een veulen? Lekker voorspelbare merrie dan please
ja, ik ben verzamelaar van oude spullen, wat sommigen rommel vinden staat bij mij in de inkom oud karrewiel, petroleumlamp enz... Nu 1970 bestonden er toen al camera's? Datum staat al terug goed maar ik zal hem wat beter moeten plaatsen hij is precies wat gezakt door aan de kabel te bijten.
Floke's uier
En lekker in de ochtendzon
pretty
Geplaatst: 12-03-15 10:48
hé die gaat echt vooruit hoor nu,is weer wat groter geworden!