Bedankt!! Ik ben er ook echt heel blij mee! Dit is zeker een blijvertje .
Pjotr geeft echt hele mooie veulens, dit is het eerste jaar dat ik zelf veulens van hem zie en ben tot nu toe echt heel tevreden! En het extra voordeel van met Pjotr dekken is ook, mocht er geen stippel uitkomen altijd ook kans op een crème kleurtje, of beide hihi (of beide niet ), en mensen zijn daar vaak toch blij mee als er naast kwaliteit ook nog een mooi kleurtje op zit. In mijn geval kan de crème ook door de moeder zijn gegeven natuurlijk hihi. Wie het ook was, ik ben er heel blij mee dat het een valkje is
Wauw gefeliciteerd met deze prachtige dame! Al een tijdje gevolgd, maar nu is ze er eindelijk! Wat een prachtig luxe hoofdje en heerlijk dat ze zo sociaal is! Ben benieuwd hoe ze ontwikkelt, vast nog knapper!
Vandaag Emma voor het eerst een halstertje aangedaan, ze is nu een weekje oud, was nog een hele klus, waarom maken ze geen klipjes aan veulenhalstertjes , zal wel voor de veiligheid zijn, maar toch veel makkelijker met klipje hihi, misschien maak ik het er zelf wel aan. Ik zit alleen niet echt lekker nu zo thuis, er zal toch niks gebeuren dat ze haar beentje erin vast krijgt ofzo? Ik heb mijn schoonouders gevraagd in de gaten te houden (die wonen daar) en het zit niet te los volgens mij, maar toch bezorgd...
Ze groeit ook echt enorm snel he.... al zoveel groter en steviger als een week geleden! Knappe meid
Haar ogen zijn echt nog zo mooi lichte babykleur en iemand die al wat ziet aan de aftekeningen die mogelijk op de benen zouden kunnen zitten?
Het lijkt er naar mijn idee op dat ze witte voetjes krijgt, maar dat vertekend bij die valkjes vaak. Ik heb even foto's van Pasha er bij gepakt. Die had duidelijk in het begin hele donkere beentjes.
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-15 12:24
Ik denk het eigenlijk ook wel, maar de hoefjes zijn zo donker. Lijken ook wat streepjes op te komen maar dat past dan weer wel juist bij witte aftekeningen... Nou ja, zeker is dat de benen bij een valk zwart gaan worden uiteindelijk dus dan zou je het wel erg duidelijk moeten gaan zien