Elina heeft steeds ongeveer gelijke uier gehad als mijn merrie, vandaar dat ik dit topic ben gaan volgen; Zij was op 7/6/14 uitgeteld maar vorige week vrijdagnacht (14/6) bevallen! Het was voor haar wel het eerste veulen, daarom misschien van te voren niet zo'n enorm uier. Een paar uur voor de bevalling drupte de melk er wel uit...
ook ik vind de uier meer dan het tijden geweest is... misschien iets minder dan gister maar wel redelijk
pretty
Geplaatst: 20-06-14 14:45
Vol is hij nog niet,maar je ziet toch dat het achterste deel maar een duw meer nodig heeft om 1 geheel te vormen. Karin liep heel lang met dit rond maar je kent het vervolg. Een goeie duw zorgde héél snel voor verandering. Spannend!
Stille meelezer van het vorige topic meldt zich ook hier
Ik vind de uier ook niet heel veel teruggelopen. Maar zoals ook al gezegd: de uier zegt niet altijd alles, dus ik zou me daar toch niet teveel op vastpinnen.
Ik zou ook geen BA halen. Het huren is best prijzig en gezien je niet weet wanneer ze uitgerekend is....Daarbij opgeteld dat bij een vorige dracht ze kegelde, zou ik het er op gokken om tot die tijd te wachten. Ondertussen zo nu en dan een testje doen om het nog beter in de gaten te houden.
Ik volg ook weer mee 2 dagen niet gekeken en deel 2 en daar al weer 12 pagina's als we zo snel gaan praten dan komt mijn gokje niet meer uit haha
Hup elina hup
ImLucky
Geplaatst: 20-06-14 16:38
ik denk dat sinds dinsdag ongeveer zo'n 15 pagina's( andere topic meegerekend) bij zijn gekomen, sorry dat ga ik niet allemaal bij lezen maar ik volg wel weer go elinaa
Vies he.. Dat is met haar diarree. als ik zie dat bevalling nadert, dan ga ik haar staart wassen, invlechten en misschien ook wel inwikkelen. hopen dat ze hem dan proper houdt!
Ik gok dat het veulentje geboren wordt op pagina 31. Het gaat razend met de pagina´s dussssssssssssss
Chroosje
Geplaatst: 20-06-14 17:12
Uiteraard volg ik weer mee!
Ik denk dat het veulen wordt geboren op pag. 24
Aria_zz
Geplaatst: 20-06-14 17:13
_Michelleee schreef:
dunja_11 schreef:
Oehh, die staart Lekker vies Elina
Vies he.. Dat is met haar diarree. als ik zie dat bevalling nadert, dan ga ik haar staart wassen, invlechten en misschien ook wel inwikkelen. hopen dat ze hem dan proper houdt!
De bevalling nadert al een tijdje
Iejoor
Geplaatst: 20-06-14 17:15
Hmm lastig wanneer het veulentje geboren gaat worden! Maar ik ben zo benieuwd! Dus ik hoop snel!