PH tussen de middag 7.0 het is nu supermakkelijk wat eruit te krijgen dus das toch wel een hele vooruitgang hihi Ze is nu even buiten, even de beentjes strekken.
monnikenburg
Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-14 22:31
Vandaag weer al 307 dagen enne nee helaas nog geen veulen in zicht haha PH 7.0 en verder weinig veranderingen in de uier, hij lijkt juist weer kleiner? Morgen zal ik weer uitgebreide foto's maken
Ik zag je al bezig met die strip en later met je camera, hahaha, al die flitsen, ik moest aan laserontharing denken! Maar wat een geduldige schat is pearl zeg! Die meid van mij zou me allang omver gelopen zijn, of gewoon ergens anders zijn gaan staan....
Ik vind het erg leuk om mee te kijken, mijn man vraagt als hij wakker wordt: Is dat veulen al geboren?" Hij weet dat ik ook midden in de nacht nog even kijk als ik weer wakker lig. Ik zou bijna een camera bij de mijne ophangen ookal is ze helmaal niet drachtig, nachtentertainment!
hihihi wat leuk dat zelfs je man zo meeleeft. nou als ik de test doe dan zet ik ze altijd even vast hoor anders heb ik zo een knal te pakken denk ik hihi nadien even lekker kroelen en dan maar weer wachten he hihi
appeltje93
Geplaatst: 28-03-14 16:53
Hier ook een stille volger, zoek al een paar dagen dit topic op om te kijken of er al een veulentje is. Ben benieuwd! Hoe meer je erop wacht, hoe langer het lijkt te duren. Durf maar eens ergens anders aan te denken, dan ligt er binnen no-time een veulentje in de stal