Ik had vroeger een fjordje die zich steeds liet dekken, liet zich mooi hengstig zien als de hengst er was.. 18 dagen schouwen, ja hoor, mevrouw liet zich weer dekken. Uiteindelijk is ze dat eerste jaar gedekt van mei tot september.. Ik scande toen nog niet en had zoiets van: we zien volgend jaar wel of er wat komt... In april een mooi hengstveulen. Dat jaar niet gedekt, het jaar erop wel weer en toen gescand, na 1ste keer dekken drachtig, maar mooi dat mevrouw iedere keer als ze de hengst zag weer hengstig was..
pretty
Geplaatst: 26-05-14 13:08
jee zeg het komt dan toch nog vaak voor! Ik heb al vaak getwijfeld maar tot nu toe het zelf nog niet meegemaakt!
Spannend dat je haar vanavond laat scannen,goed hoor,veel succes!
jolandje
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-14 13:17
heb net met de kliniek gebeld, maar ze hebben het vandaag erg druk en degene die scant is vanavond niet aanwezig, dus maar afgesproken dat ik er morgen om 19 uur ben komt op een dag ook niet meer aan
haha, ik heb ze nog niet eens 's nachts op stal en de cam staat ook nog niet aan, moet hem wel weer klaar gaan maken hoor, maar door de vakantie is alles wat later dan normaal, dus tja.... nog maar even niet bevallen dan