Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ilona_Ubique schreef:Toch vind ik haar uier net iets groter dan bij merrie's die niet drachtig zijn normaal staan ze naar elkaar toe en deze staan wat uit elkaar. Heeft ze al een keer eerder een veulen gehad?
gleys0017 schreef:ze zijn totaal niet gevuld zo staan ze bij mijn merrie ook. die heeft nog nooit een veulen gehad. en als je er aan komt komt er af en toe vocht uit
ik heb het nog even vergeleken met mijn merrie en die heeft echt helemaal niks in de uier zitten (logisch). Vergeleken met haar is diva's uier toch echt voller
pretty schreef:Dit lijkt inderdaad een doodnormale uier van een niet-drachtige merrie die al eerder veulens gehad heeft.
Fijn dat de DA toch komt opvoelen,pas dan weet je het écht zeker.

elize2310 schreef:misschien is het net zoals dat je bij sommige mensen ook (bijna) niet ziet dat ze zwanger zijn. Ik denk dat wij niet goed kunnen oordelen door te kijken naar 1 foto, omdat je altijd vertekeningen krijgt door lichtinval en hoek van de foto enz.
als er een veulentje uit komt hoop ik dat die heel mooi en gezond word!
NoaHD schreef:pretty schreef:dan vraag ik me af wat voor dierenarts nu zoiets zegt bij het zien van die uier,sorry.
tjaaa, ik geloof de dierenarts op zijn woordanders zou ik niemand meer kunnen vertrouwen met Diva.