Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Hij is wel goed aan het vol lopen maar mijn man gaat morgen om zeven uur naar daar (we zijn het e.e.a aan het aanpassen) en we gaan ook bbq'en daar 's avonds, dus we zijn morgen de hele dag, avond en stuk van de nacht sowieso daar.
 Hij is wel goed aan het vol lopen maar mijn man gaat morgen om zeven uur naar daar (we zijn het e.e.a aan het aanpassen) en we gaan ook bbq'en daar 's avonds, dus we zijn morgen de hele dag, avond en stuk van de nacht sowieso daar.  Dan kunnen we in de gate houden hoe het vordert.
 Dan kunnen we in de gate houden hoe het vordert.                                                         

ik zit een 50 tal meter van haar weide op een stoeltje, zo heeft ze rust maar hoef ik niks te missen!
 ik zit een 50 tal meter van haar weide op een stoeltje, zo heeft ze rust maar hoef ik niks te missen!                                                         

ze kiest wel een dure dag uit maar goed, niks aan te doen.
 ze kiest wel een dure dag uit maar goed, niks aan te doen.  ze heeft hooi en een strobedje, ze kan dus kiezen.
 ze heeft hooi en een strobedje, ze kan dus kiezen.                                                          

vind ik juist erg goed, met dit lekkere weer!
 vind ik juist erg goed, met dit lekkere weer!