Spannend! Heel veel succes ermee mocht je vanavond blijven. Die uiers vind ik gelukkig al wel een duidelijke drachtige merrie tonen maar volgens mij nog niet op knappen? In ieder geval een goede nacht gewenst ^^
Nee niet op knappen. net samen met manlief gaan kijken (die heeft al meer veulens ter wereld zien komen) en die zei "vannacht nog niet volgens mij". Omdat haar uier nog een stuk voller zou moeten zijn en ze geeft ook nog geen hars oid. Hij is wel goed aan het vol lopen maar mijn man gaat morgen om zeven uur naar daar (we zijn het e.e.a aan het aanpassen) en we gaan ook bbq'en daar 's avonds, dus we zijn morgen de hele dag, avond en stuk van de nacht sowieso daar. Dan kunnen we in de gate houden hoe het vordert.
Ik volg nu pas, hebben jullie al een naam gekozen? Ik moest voor een hengst namelijk meteen denken aan Rex (koning). Mooie verwijzing naar Explosion...
DA is net weg, er is een mini-pret op weg... Over een paar uur zou ie er kunnen zijn, hij ligt juist volgens de DA. Wat hij kan voelen zou het goed moeten gaan.
Zondag-tarief... 65 euro voor een kwartiertje. Maar maakt niet uit!
Blijkbaar was Sam er bij gaan liggen toen ze net ging liggen m. Nu staan ze met een draadje tussen op aanraden van de DA. Pret voor rust maar toen draaide Sam door... Dus Sam in de weide er langs.
Ze staat buiten maar er ligt een bedje van stro ook..