Zo de laatste scheren en dan morgen een hoop wassen en als het een beetje mee zit de eerste foto's maken. 13 paarden op de foto zetten moet lukken in 1,5 dag als het weer meewerkt, toch? Kan niet wachten tot het maandag is en op een paar showpaardjes na alles weer op de wei loopt
Sharani
Geplaatst: 28-07-16 19:17
Tuurlijk lukt dat, is een eitje. Maar 13 paarden op de foto .
Cody. Of speel ik nu vals . Ook een favoriet van mij, maar dat vind ik ook van Show Girl, Amie haar veulen, Fire, Wings ... Eigenlijk zijn ze gewoon allemaal leuk .
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 31-07-16 18:40
Ja jij speelt vals want je hebt ze gisteren allemaal in handen gehad
Wauw wat zijn ze toch bijzonder ben ook wel benieuwd naar honey
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-16 15:59
Volgens mij moet ik nog steeds eens foto's van de veulens plaatsen Sorry, het is zo druk geweest. Nu de laatste voorbereidingen op de laatste show van het jaar dit weekend.
De foto hierboven is van Zoë van Isis van vorig jaar.
Fire, een 2 jarige hengst. Ook van Isis. En aanstaande vader van 2 veulentjes voor komende jaargang.
Nog eentje van Catootje. Heb ik al gezegd dat ik verliefd op haar ben?
Dandy, van Dynamic.
Flexie, van Snazzy.
Kate, van Amy.
Show Girl, 1 jarige dochter van Party Girl.
Stacy, 2 jarige dochter van Amy.
Wings, 2 jarige zoon van Snazzy en volle broer van Flexie.
Met Cookie en Honey gaat het erg goed. Honey loopt dit weekend haar laatste show van dit jaar en Cookie is druk bezig een nieuw koekje te bakken
En dan is het bijna tijd om een nieuw topic aan te gaan maken Inmiddels zijn er al 5 merries drachtig gescand voor volgend jaar en zijn de eerste 3 in januari uitgerekend. En nog kans dat er meer merries drachtig zijn maar die zijn nog niet ver genoeg om uitwendig te scannen. De cam gaat rond de 3e week van november weer online en dan begint het staren weer
Anoniem
Geplaatst: 30-08-16 16:06
Herkenbare namen van de 1 en 2 jarigen . Wat een gave aftekening heeft Dandy op haar hoofd! En Catootje is een prachtig dametje! , Fire gaat vast mooie veulens geven!