2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__Suzanne__

Re: 2 amha miniveulens verwacht bij SKS met een lach en traan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:01

Heerlijke foto's

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:16

prachtig is dat, nikan voelt het gewoon, jouw paardjes en hun veulens zijn allemaal zo bijzonder en óók bijzonder lief <3

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:21

Wauw!!! Dan moet Nikan ook maar blijven. (Jammer San ik ga toch voor iets om op te kunnen rijden erbij die knoop heb ik nu doorgehakt. Het liefste kloon ik mijn twee lieve trainpaardjes vooral de Haflinger <3) Geef hem wel een knuffel op de meeting :j

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 20:43

Ymor schreef:
Zulk soort meisjes zijn een voorbeeld voor heel veel leeftijdsgenoten. Ik zal de spandoeken vast klaar maken!

Kijk dit vind ik klasse Romy :* dank je wel...

Jolanda dank je wel :o

Suzanne thanks en goedemorgen :D

Mira, goed zo +:)+ we zijn goed ineens in knopen doorhakken he....blij te horen... en die knuffels zal hij graag in ontvangst nemen....

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 20:58

Eens met Romy.....

En Nikan is gewoon heel speciaal. Super fijn dat hij een gouden stalletje heeft gevonden :)

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 21:03

Ja idd ik wil gewoon een leuk rijpaard om lekker rustig buiten rond te hobbelen en en de bak soms. En Pip blijft mijn kleine mafklapper haha

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:00

Toch juist die kids hebben net dat beetje extra inlevingsvermogen wat dieren volgens mij herkennen.
Zoals sommige van jullie weten is mijn dochter zwaar reuma patiënt.
Maar zoals zij met beesten een connectie heeft en zowel bij dier als mens hun signalen kan lezen dat is echt apart.
Maar ook haar lotgenoten die hier laatst waren voor een meeting. Bijna allemaal hoog sensitief en in bezit van die bijzondere extra waardevolle radar.
San jij hebt het ook, je weet waar ik op doel.
Jullie maken deze wereld net iets beter en proberen er een mooie draai aan te geven.
Dat kost enorm veel maar wat ben ik blij met jullie inzet voor deze harde en moeilijke wereld.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 22:10

Jeetje Es wat mooi gezegd,zit te slikken en ik wil niet huilen,maar dank je wel :*
en ja je hebt gelijk,die kids hebben vaak een extra hoog sensitief gevoel met dieren,die niet te beschrijven valt en ik vergeet ook dat ik al in pubertijd ziek ben geworden en t zelfde gevoel hebt....wat steeds sterker wordt,maar nu even afgesloten was,maar weer terug komt......
Ik hoop dat jullie ook een keer kunnen komen hier?
Soms mis ik het topic van Desert jullie???

Loes :*

Mira nou dan is het fijn dat je zondag onbezorgd kan komen knuffelen zonder keuzes te hoeven maken ;)

En Nikan heeft zoveel fans hier met hun eigen gevoel,hij blijft ons allen gedeelde boktpaardje :j <3

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:11

Weet je dat had ik ook met mijn pony. Waren 3 kinderen op de weide met moeders op de andere stalling waar ik toen stond. Pip heeft het hele weiland achter een 3 jarig meisje aangelopen tot die zich omdraaide en hem een knuffel gaf door zijn neus vast te pakken zo apart heeft niets gedaan en hij was 3 toen...

San hier is een van de foto's <3
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Mira283 op 26-04-15 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Sylke104

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:11

Leest bij

Zegt Amen op alles en iedereen, zo mooi verwoorden jullie het

Nikan heeft zijn gouden mandje en Sandra haar droom en ze leefde nog lang en gelukkig <3

Studeert verder

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 22:38

Mooi Mira <3 <3 bijzonder dier...koester hem..

cobelens haha :* en leren jij ~~}>

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:41

Desert heeft ons verbonden op een hele speciale manier.
Ze heeft een groep mensen bij elkaar gebracht.
Deze groep laat elkaar totaal in hun waarde en accepteert elkaar volledig.
Dat maakt dat topic heel bijzonder.
En is een stukje nalatenschap wat ik en vele met mij koesteren

smileydees

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:48

Wat Esther zegt, een speciaal topic van Desert al mis ik het ook wel af en toe. Herkenbaar Es, mijn dochter is ook hsp en zit richting fybromialgie. De wisselwerking met dieren is heel speciaal. Tamara heeft ook een ernstige zwak voor Nikan.... we verheugen ons op 3 mei!!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:56

WAT super dat Nikan blijft, wat ben ik blij voor jou en hem, hij hoort gewoon bij jullie! Goede keuze meis!

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:57

Wij zijn er niet bij 3 mei.
Mijn moeder mag 70 worden en dat gaan we vieren.
En misschien ontmoeten we elkaar wel nooit we zijn toch verbonden.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 22:58

Heb nu ook zoiets zo van ik wil hem ook niet meer kwijt. Ook al haalt ie met tijden het bloed onder mijn nagels vandaan op die meeting was ie zo braaf. Ik koester hem zeker tot ie er niet meer is... San als ik een topic open dan geef ik wel een gil!

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-15 23:16

Dank jullie lieve mensen..en juist dat ik vanaf puber( 30 jaar geleden nu al :wow: ) ME en fibromyalgie kreeg en later b12 tekort en tumor in pols en allergieën en......zal het jullie besparen,maar ik ben al vanaf klein kind hoog gevoelig,voor de andere wereld,stemmingen mensen maar de dieren zeker....
Van Desert heb ik veel geleerd en geprobeerd te delen en anders dan andere probeer ik mij bloot te stellen hier op bokt dus op internet en wordt er ook op afgerekend in de leuke paarden/mensenwereld,maar wat ik er aan over houdt hier aan lieve mensen en als er maar 1 iemand geholpen word ben ik al tevreden en dan ben ik de dochter waar mijn paps zo trots op was....eerlijk en op gevoel doorgaan.....

fargo haha voor velen was het al geen verrassing dat Nikan zou blijven,we moesten zelf nog wakker worden en ik zeg nooit nooit....want wie weet is er ooit een kindje die hem harder nodig heeft...tijd zal het leren...

esje jammer,maar tuurlijk gaan we elkaar ooit nog ontmoeten,dat zijn we aan Desert verplicht...
misschien met onze bijzondere kids erbij allemaal?

Mira, goed zo dan blijf je alert en werken aan jezelf en band met hem :D

Smileydees,ja jij en je dochter heeft niet bij Nikan alleen iets geraakt,mijn hart ook.... :*

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 23:24

San je slaat je er zo goed en mooi door! Echt respect hoor en je paarden die leren je juist van alles. Lang verhaal maar ik ben denk ik mijn leermeesters tegen gekomen in de paarden die ik nu om me heen heb. Dat heb jij met Desert gehad maar ook met de andere paardjes die je hebt. Ik ben al heel erg veranderd in de omgang van paarden dwang werkt niet,boos worden ook niet. Tsja ik werd door 3 paarden voor het blok gezet door gewoon niet mee te willen werken. Dan ga je wel bij jezelf kijken. En nu? Ik kan alles met ze wel dankzij een hele lieve vriendin. En juist die mensen die zo dichtbij je staan worden ziek... Kan je alleen maar heel erg veel respect voor je opbrengen en ben benieuwd naar jou en je paardjes! (zal mijn pennymodus uitzetten want ik kreeg weer foto's binnen van mijn knappe ruin <3 )

YazhiSien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 23:34

En ik kan helemaal geen paarden verhalen delen :(.
Als ik mijn paard nu toch nog gehad had, dan begreep ik hem zoveel beter, nu ik jullie ken.

En b12 tekort, niet fijn, niet handig. Weet er alles van.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 00:25

San deze foto zegt alles...
Afbeelding

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 10:56

Wat fijn om te lezen dat het allemaal de goede kant op gaat.. Yazhi blijft echt geweldig, wat lijkt ze op haar grote broer, een veulen om meteen verliefd op te worden :+:
Wat lijkt Chaske een grote vent zeg, volgens mij zit die vol met karakter.. Wat een heerlijke zelfbewuste blik heeft hij, nu al.. Dat wordt nog wat!
En stiekem ben ik ook blij om te lezen dat Nikan lekker mag blijven.. Dat diertje straalt zoveel wijsheid uit, zoveel liefde.. Die hoort bij jullie (en stiekem wil ik hem natuurlijk ook gewoon nog even een keer komen knuffelen, dat snap je vast wel O:) ).. Volgens mij ben ik verliefd op elk lid van de Blonde-Wynn - familie.. :+

Mooi wat jullie allemaal zeggen over de bijzondere kids en de dieren, erg herkenbaar :j

lavendel64

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-15 12:34

Sandra goed van je dat je definitief hebt besloten dat Nikan blijft, follow your dreams! :))
Chaske is echt een mooi ding!Benieuwd hoe die er over drie jaar uitziet.

Ben ook heel benieuwd hoe het veulen van Precious er uit gaat zien maar dat duurt nog wel even.Ik zit nu te wachten op het veulen van mijn andere AMHA merrie Lilly en mijn eigen hengstje Indian ze zit nu op 337 dagen maar het is een beetje stabiel de laatste dagen, maar ja het is haar eerste veulen dus het kan zomaar doorzetten.
(Ik kom er maar niet aan toe een topic te maken chronisch tijdtekort :( en foto's uploden kost best wel tijd)

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-04-15 22:24

Iedereen bedankt voor de lieve woorden...ik koester jullie :*

Mira mooie foto <3

Jasia...ja Yazhi lijkt op grote broer en idd alle Blonde-Wynn kids hebben deze knuffelfactor maar ga jij nog wat vertellen hier??? O:)
Ik hoop je as zondag te ontmoeten...

lavendel64...dank je,en ja wij zijn ook heel benieuwd :)) ,succes met je as bevalling van Lilly...
Kom je ook op 3 mei????

Jasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 11:19

sandra3235 schreef:
Jasia...ja Yazhi lijkt op grote broer en idd alle Blonde-Wynn kids hebben deze knuffelfactor maar ga jij nog wat vertellen hier??? O:)
Ik hoop je as zondag te ontmoeten...

Nou vooruit dan maar...... :))
Zoals jullie allemaal in de OP hebben gelezen staat (/stond O:) ) Cheveyo te koop voor een 5 sterrenhuisje.. Ik voel me zeer vereerd dat ik met mijn 'kudde' voldoe aan de eisen voor dit 5 sterrenhuisje en mag dan ook met trots vertellen dat Cheveyo binnenkort naar mij toe komt! :D
Na het ongeluk van Sammy kreeg ik ontzettend lieve berichtjes van Kitty&Cees en Sandra.. Het voelde meteen onwijs goed en ik ben een paar keer langs geweest om Cheveyo, Kitty en Cees te leren kennen. Vanaf zijn eerste topic was ik stiekem al verliefd op Cheveyo.. En toen ik hem in real life zag, werd die verliefdheid bevestigd, wat een onwijs lief, knap en gevoelig paardje is hij :+:

Ik kan nu al uren over hem praten, maar dat zal ik jullie besparen :Y) Als hij bij mij staat zal ik een foto-topic van hem maken :D

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 11:27

Gefeliciteerd!!!