Oh nee dus toch. Weer een tegenslag. Zag je/jullie straks in de stal en viel me op dat jullie telkens aan het voorbeen zaten vroeg me al af wat er was. Wens je heel veel sterkte. Wat moet dit hele zware tijd voor je zijn.
Gelukkig Thank god alle gewrichten voelen nog mooi strak en goed en niet warm en gezwollen (veulenziekte, je leest dan zoveel vreselijke dingen en gaat zelf gekke dingen bij maken in je hoofd) op de trailer was ze erg braaf ritje is ook niet lang het is 2 rechte wegen en 10 min rijden dan zijn we op de kliniek ze weegt 52kg schoon aan de haak haha. Ze had op de kliniek geen kort 38.8 maar ondanks dat ze vandaag 2x metacam heeft gehad deed beentje toch erg pijn bij der want ze liep er echt niet op en als ze rond sprong deed ze dit op 3 benen. Maar gelukkig niks gebrokenen of veulenziekte enzo misschien toch kneuzing maar morgen gaan ze verder kijken met een heel team van artsen op het harde en vanavond kijken ze meerdere keren bij ze. Morgenochtend word ik gebeld door de kliniek en laat ik jullie direct weten ik zal morgen ochtend ook even filmpje uploaden van hoe ze liep.
Dank jullie wel allemaal voor alle lieve berichten.. Geeft wel rust dat ze daar staat maar raar dat niet even kan spieken op de camera
Jeetje TS.. T houdt jullie allemaal maar vezig.. Beterschap en nu lekker slapen.. Welterusten!!
Caitlin_K
Geplaatst: 08-04-16 01:01
Gelukkig geen veulen ziekte! Toen ik las dat ze kreupel was schrok ik wel. Had gelijk zo iets van: Oh Oh. Nou duimen voor je kleine vechtertje! Hopen dat alles goed komt.