whahahaha dit is toch de kroon. haha ontzettend gefeliciteerd, mooie afsluiter met een merrie en toch een kleine goedmaker na de dood van de andere twee kleintjes. Gelukkig alles goed gegaan.
Huuuuh! Gefeliciteerd met dit kleine mooie cadeautje! Fantastisch
franka75
Geplaatst: 24-04-16 22:43
stal_HD schreef:
whahahaha dit is toch de kroon. haha ontzettend gefeliciteerd, mooie afsluiter met een merrie en toch een kleine goedmaker na de dood van de andere twee kleintjes. Gelukkig alles goed gegaan.
hebben er twee het niet gehaald dat wist ik niet.
franka75
Geplaatst: 24-04-16 22:43
En onwijs gefeliciteerd met dit surprise merrietje, dan denk je toch ook van ben ik nou gek aan het worden? , haha
jolandje
Geplaatst: 24-04-16 22:47
haha, wat een verrassing marije, en een hele knappe ook nog, ik heb al een leuke naam bedacht .... DT Pattons BIG surprise whahhahaaa
Wat een geweldige afsluiter zo! Het is je zo gegund!!
Evelyne
Geplaatst: 24-04-16 23:11
Ik kijk 2 dagen niet in het topic en nu staat er ineens een veulentje naast een merrie die helemaal niet drachtig zou zijn Je hebt het maar zwaar met die fopmerrie's Gefeliciteerd iig met je prachtige cadeautje!!
Carolina87
Geplaatst: 24-04-16 23:12
Toch een mooie verrassings hekkensluiter. Gefeliciteerd
Classy heeft het er maar druk mee. Ze heeft heel weinig uier en kleine speentjes maar dat kleine ding geeft niet op en beukt net zolang tot er voldoende melk uit komt. Ook begint ze nu te rennen en te bokken en Classy volgt haar zelfs in de stal
quintusgl
Geplaatst: 24-04-16 23:24
nou jaaaaaa zeg. Ik denk.....even kijken of er nog leuke foto's bij zijn gekomen...... I zie een foto en denk; Die kleine van Dynamic ziet er ineens wel heel anders uit en Dynamic ook......... ......... Ik begin maar te lezen en ineens is daar het bericht ............. een nieuwe fopmerrie is geboren!!!! Gefeliciteerd Marije!!!! (heeft iemand je hoofd ook gefotografeerd toen je het veulen vh eerst zag staan? )