Ze is echt heel erg klein, loopt bij Classy tussen de voorbenen door. Maar het is wel een pittig ding zo te zien. Drinkt prima terwijl Classy amper uier heeft en hele kleine speentjes en poept ook. Was even bang dat ze geen melk zou hebben maar er komt zat melk uit.
Whaha ben je zo ervaren.....kun je nagaan!!! Merries zijn altijd slimmer!! Wat een verrassing!! Gefeliciteerd!!
Dido2316
Geplaatst: 24-04-16 19:25
Wauw wat een verrassing! Het is je gegund na alle ellende aan het begin van het seizoen! Heb je al namen in gedachten voor de twee jongste telgen? Die kunnen nu wel mooi samen opgroeien!
Wat een supergave verassing wauw....gefeliciteerd met deze mooie kleine dame.
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-16 19:48
Ze was wel dik de winter uit gekomen en ik had wel eens wat twijfels en met Dana lopen geinen straks krijgt Classy ook nog een veulen. Ik kon het me niet voorstellen na al het gedoe dat ze niet hengstig werd en het scannen vorig jaar. Dana vond haar wel drachtig lijken 2 weken geleden. En ze had wel wat uier maar ja ze was vet en misschien toch hormonaal niet helemaal lekker omdat ze ook dit jaar nog niet hengstig was. Heb zelfs regelmatig uierfoto's gemaakt met het idee dat als er verandering in zou komen ik haar nog eens uitwendig zou laten scannen. Ook vanmorgen nog een foto gemaakt en geen verschil met 2 weken geleden.
En nee dit is hier nog nooit gebeurd Classy staat direct met stip op nr 1 in de fopmerrielijst. Belooft wat voor de toekomst!
Oh wauw wat een cadeautje! Haha.. echt wel een 'HUH' verhaal! Gefeliciteerd!! Ben wel benieuwd naar je foto van haar uier vanmorgen! Heb je die voor mij?!
CarinaR
Geplaatst: 24-04-16 20:20
Had je niet eerst zoiets van huh... er loopt een verkeerde veulen bij haar.