Wat is het geweldig om Fire met de bal te zien spelen
hoe gaat het met de andere merrie's?
Dreamlife
Geplaatst: 03-02-14 20:54
wat is Fire een klierkop, arme Isis Zou gp eindelijk zover zijn dat we vanavond nog een veulentje zien?? Ze ligt en haar staart hield ze vandaag retelmatig hoog
Wat een twee geweldige ventjes zeg! Valt me op dat Fire telkens op dezelfde plek ligt! Die kleine van Snazz is echt nog zo'n kneusje .
Ik ben nogsteeds benieuwd naar het 'C' veulen, hoop dat dat gaat opschieten, en anders Amy, daar ben ik ook weer erg benieuwd naar, vind haar persoonlijk de leukste! Nu moet PG ook eens opschieten, want die is aardig dik
Marije heeft het denk ik druk anders had ze al wel gereageerd denk ik.....
MarijeR
Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-14 23:15
De kleine van Snazzy heeft nog geen naam Duurt soms even tot ik wat heb bedacht, het moet wel bij het veulentje passen dus ik heb nooit namen klaar liggen.
Isis en Fire hebben vandaag heerlijk genoten van het mooie weer en zijn een paar uur de wei op geweest. Snazzy en kleine hebben ook al lekker op de wei gelopen, nog even apart van Isis en Fire want Snazzy laat zich de eerste dagen altijd slecht vangen omdat ze de kleine wil beschermen.
PG dacht gisteren nadat Snazzy bevallen was ineens dat zij dan ook maar aan de melkfabriek moest werken en zat op 32 met de refractometer. Helaas de pH nog steeds hoog. Zal zo nog eens checken met de laatste voerronde.