Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lente schreef:Gonna be a Fighter () doet het gewoon top ondanks alles. Daar mag je heel trots op zijn!
_KiMbErLeY_ schreef:He gatver wat een poedersuiker nieuws!
Durf je onbewust misschien geen naam te kiezen?
Ik hoop zo dat ze snel opknappen!! Dat ze niet lusteloos is, is wel een goed teken!
Ik moet eerlijk toegeven ik ben in men hoofd moe en kan elk moment in huilen uitbarsten als het even tegen zit en ben straks toe aan vakantie maar ik zal vechten voor beide.. (al denken sommige stel je niet aan het is maar een banketstaaf koortsje of virusje, nou ik ken men geluk van de afgelopen jaren en het breekt je soms wel op) Als ik men meisje dan zo zie liggen hoop ik elk moment dat ze snel beter zijn.. Helaas weet ik niet hoe het komt maar mierela haar uier is ook weer behoorlijk geslonken sommige zeggen dat het komt door de AB ik hoop dat ze over 2 dagen helemaal gezond zijn en we kunnen genieten.. Men dieren staan op 1
..... duim mij suf en je tranen lekker laten lopen hoor je doet zo veel voor ze...
Ze slaapt veel maar ik hoop gewoon dat ze snel beter is want je voelt je gewoon zo machteloos, ik heb Mierela in al die tijd niet 1 keer ziek gehad dus voelt gewoon poedersuiker..
Wij hopen allemaal dat de dame gauw opknappen en jij er zorgeloos van kan genieten