Oh oliebol! Ik heb vanmorgen nog genoten van foto's op facebook die toevallig langskwamen.. Ze is zo knap en Mierela's uier zag er zo goed uit.. Hopelijk knappen ze snel op! Ik hoop echt dat ze er gauw achter komen wat het is en dat je dames gauw weer vrolijk en happy zijn.. Duimen draaien hier!
heel veel sterkte. Dat je snel achterhaalt wat het is en dat je het op kunt lossen. Hopelijk kun je snel weer genieten van de dames
Pferdchen
Geplaatst: 05-04-16 21:34
Ze ziet er inderdaad heel vrolijk en levendig uit. Het zal vast anders zijn als je er naast staat, maar als ik via de cam naar het vrolijke veulen kijk ga ik haast denken dat de thermometer van slag is en niet de paarden
Het is niet abnormaal hoog voor een veulen 1 vind 39.5 verhoging ander vinden vanaf 39 gevaarlijk.. De DA zei in ieder geval als ze niet lusteloos is en niet drinkt dan morgen verder kijken, gelukkig is ze nog momenteel een spring in veld en drinkt ze nog.. Oh man je voelt je zo vreselijke machteloos
Wings_love
Geplaatst: 05-04-16 22:19
Het zit jullie niet mee he? Ik duim voor jullie dat beide dames snel herstellen Aan de goede zorgen zal het niet liggen in ieder geval.
PS: Heb je al een naam voor de kleine? Ben zooo nieuwsgierig
watnou1
Geplaatst: 05-04-16 22:20
Och wat een spanning toch maar weer Nicole!
Onze merrie is vannacht bevallen. Helaas heeft ze ook wat weinig melk /uier... Nu vanochtend injectie gehad van de dierenarts, anders morgen ook aan de pillen...
Hopelijk knappen mierela en het veulen ( al een naam? Misschien overheen gelezen sorry!) erg snel weer op!
Kimmiee_D
Geplaatst: 05-04-16 22:20
Weet niet nameless nog onder pas geboren veulens valt. Die hebben altijd wat hogere temperaturen dan als ze ouder zijn. Weet niet of dat iets geruststelt.
Hoop wel voor je dat mier en nameless snel beter worden!
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-16 22:25
Nog geen naam door alle stress en gedoe echt nog niet mee bezig kunnen zijn (voel me echt slecht over)
Beterschap Wat ontzettend jammer van de tijd die zo leuk hoort te zijn Hopelijk knappen ze beiden snel op. Aan jullie goede zorgen kan het in elk geval niet liggen.