Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Alja schreef:Man man man
Ik kan alleen maar hopen dat het veulen er goed uit gaat komen, kan alleen maar denken aan die Shetlander waarbij het vorig jaar helemaal mis ging en die volgens mij lang niet zo dik was….
Sterkte en duimen op een goede bevalling
Jolliegirl schreef:Alja schreef:Man man man
Ik kan alleen maar hopen dat het veulen er goed uit gaat komen, kan alleen maar denken aan die Shetlander waarbij het vorig jaar helemaal mis ging en die volgens mij lang niet zo dik was….
Het kan aan mij liggen he, zeg dat dan gerust. Maar dit is je enige post in dit topic en ik vind 'm vrij negatief ogen... Ik snap de gedachte...maar een positief woordje ertegenover is dan toch wel fijn ipv alleen sterkte en duimen..
Calice schreef:Alja, ze is de gehele dracht al goed opgevolgd door de dierenarts (en het lijntje is nogsteeds erg kort). Met 298 dagen is ze nog gescand door de da en zag alles er goed uit. Geen ongewoon groot veulen, geen problemen met de placenta en de omvang van haar buik gaf ook geen zorgen bij de dierenarts.
Ze is gedekt door een Falabella die 10 cm kleiner is dan Poow zelf, dit heb ik heel bewust gedaan want ik durf er geen grotere hengst op te zetten gezien extra risico's die een groot veulen mee kunnen brengen.
Ik ben mij dus meer dan zeer bewust van alle gevaren en risico's maar ik probeer er ook goede hoop in te hebben en houden. (En geloof me, de dierenarts staat bovenaan in mijn telefoon en ik ben sowieso altijd al een overbezorgde "paardenmoeder"
) .
Alja schreef:Man man man