Komt nu toch wel een buikje in beeld. Haar benen en buik zijn nat van het afspuiten, vertekend misschien iets.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Prachtig paard is het!
maar ondertussen zijn we eigenlijk best wel vriendinnen geworden. Ik vindt haar nu heel mooi uitzwaren en als je haar in het werk ziet. Dat is echt bizar wat een power ze heeft.
ik stuur nog filmpjes van longeren als de cirkel weer begaanbaar is. Aan de hand werken, laat ze ook echt progressie zijn. Dus heel blij mee.
op moment is ze vooral in het vooraanzicht enorm breed. Beetje onduidelijke foto van gisteren. 
zo sneu. Ik heb wat dekentjes geregeld bij vrienden. Ik ben eerder van werk weggegaan om haar dekentjes op te doen. Ze zijn wat te klein, maar voor vannacht is ze geholpen. Ga ik vandaag kijken of ik ergens een goed passende deken kan kopen.
heeft ze toch mok wat uitgebreid is. Ik ben zo in strijd met die klote mok. Nog nooit gehad en nu alles. Nigrante viel eigenlijk nog best mee. 2 dagen terug nog met betadine gewassen en ingesmeerd. Allemaal trouwens, wordt er moedeloos van.
ze is groter als verwacht

ze had zelfs al een beetje vocht ophoping onder haar buik. Ik hoop dat ze niet heel lang gaat dragen, heb de indruk dat ze het nu wel echt zwaar begint te krijgen