Wat een mooi poesverhaal, zelf heb ik er ook een van de straat gered nadat onze kater plots was overleden door een hartkwaal. Het is het liefste poesje ever, ze was ook zo verschrikkelijk mager dat ze het niet lang meer op straat gered zou hebben. Kom maar op met die veulentjes , aan je ogen te zien kost het nogal wat kruim al dat gewaak!
Wat een mooi verhaal van de poes Ze zijn zo gezellig. Wij hebben nu alleen nog onze oude opa van 16. Hij is hier geboren. De andere twee oudjes zijn inmiddels al overleden dus hij is de laatste. Ik kan het hem niet aandoen om er nu een kitten bij te zetten, die zijn zo druk en speel graag. Dat kan zijn oude lijf niet meer aan.
Pfff, ze laat je wel lang wachten zeg. Dat moet wel een ontzettend knappe baby worden
Knolselder
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-23 18:15
Ja ik kan toch niet zo der de gezelligheid van een kat iets fijner waken met ons Prutske er zo actief bij
Een kitten bij een opaatje is misschien inderdaad niet erg handig. Thuis 2 kittens in huis gehaald vorig jaar en dat zijn echte terrots geweest nu kalmeren ze wat. Gelukkig vind onze andere kat het allemaal prima. Maar die was nog maar 6.
Poppy wordt goed door elkaar geschud
Luna2006
Geplaatst: 29-03-23 18:28
dat is niet de uitgang baby, doe vrouwtje een plezier en beval voor zaterdag