Heel veel sterkte . Jullie hebben zo hard voor hem gevochten en alle kansen gegeven. Zo verdrietig om dan met lege handen achter te blijven. Ik heb alsnog gedoneerd.
Ontzettend verdrietig. Sterkte met het gemis. Jullie hebben alles gedaan wat kon. Hopelijk lukt het om je merrie te koppelen aan een ander veulen. En ik hoop echt dat je niet hoeft te werken vandaag.
Flubberboot
Geplaatst: 07-04-23 10:10
Oh TS wat vreselijk!! Heel veel sterkte gewenst met dit verlies!
Wat ontzettend verdrietig. Heel veel sterkte met dit verlies
LoveGlove
Geplaatst: 07-04-23 10:22
Jeetje wat heftig zeg. Ik ben momenteel omringt door slecht nieuws. Mijn moeder ligt in eindhoven voor een spoedoperatie en de oma van mijn collega ligt ook heel slecht in het ziekenhuis.
Heel, heel veel sterkte en knuffels gewenst. Jullie hebben hard je best gedaan voor hem. En al was zijn tijd kort en er niet helemaal bij, hij zal zeker weten dankbaar zijn voor alle zorg, waar hij nu ook mag zijn.
Nog een aantal hele dikke knuffels van hier. Ook voor Jade.
Ik ben hier echt stil van... Heb zo gehoopt op de beste uitkomst. Ontzettend veel sterkte met dit verdriet en hopelijk gaat het met Jade snel goed en kan ze het plaatsten. Ook op haar heeft dit alles erg veel impact gehad natuurlijk.
Wat vreselijk Jullie hebben er alles aan gedaan om hem te redden. Heel veel sterkte.
Mowgli4
Geplaatst: 07-04-23 11:21
Stil meegelezen elke dag. Elke dag gehoopt op positief nieuws. Helaas heeft hij de strijd niet gewonnen, ondanks jullie inzet. Heel veel sterkte met dit verlies