Neon schreef:SANEX schreef:Tjee jullie halen het niveau nog sneller naar beneden dan ikzelf![]()
Talent trekt talent aan![]()
(En parasietenmaar dat terzijde)
Begint een goed topic te worden voor de quote van de maand
Wahaha ja voor je eigen uitspraak hier dan

Jullie raden maar mooi verder, jullie zitten stiekem wel een beetje in de lijn die ik in mn hoofd heb. Absolem, Moor zou ook gaaf zijn, maar wordt 'm niet bij een hengst (Voor degenen die het niet weten, Moor is de zwerfhond van Kruimeltje in het boek/de film) Voor een hengst heb ik een naam met een dubbele lading

Update:
Kruimel heeft gedeeltelijk geluisterd naar het Dubbel D gedeelte, alleen dan heeft ze alleen 'dubbel' gehoord denk ik. Die dubbele zuchtbulten samen zou een acceptabel uier zijn, wat ze nou weer heeft uitgespookt vandaag weet ik niet, maar dit bedoelden we niet helemaal Kruimel

De pleeborstel is wel weer enorm gemaximaliseerd

Vanmiddag was ik vrij en mocht Kruimel even op het grote stuk land spelen in haar eentje. Ze gaat niet helemaal lekker meer met de ruinen op dit moment, zij willen heel graag aan haar achterste ruiken en dan begint zij te gillen en te meppen, en mijn exmoor durft dan ook wel terug te meppen. Even geen gevaarlijke grappen meer nu dus dan maar lekker alleen in de bloemenzee

Charmant as always

Zoek de mini!

Mevrouw heeft jeuk, veel jeuk. Dus vanavond toen ik even bij haar in stal zat plempte ze zo die dikke billen voor mn neus "krabben jij voermens"
En oh wat vindt ze dat heerlijk, ik mag eigenlijk niet stoppen van haar, dan kruipt ze bijna bij me op schoot

Ben benieuwd of morgen die dubbelzucht omgetoverd is tot 1 bult dikke tiet