Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-22 21:42

Neon schreef:
SANEX schreef:
Tjee jullie halen het niveau nog sneller naar beneden dan ikzelf :') _O-

Talent trekt talent aan :P

(En parasieten :P maar dat terzijde)

Begint een goed topic te worden voor de quote van de maand :D

Wahaha ja voor je eigen uitspraak hier dan :')

Jullie raden maar mooi verder, jullie zitten stiekem wel een beetje in de lijn die ik in mn hoofd heb. Absolem, Moor zou ook gaaf zijn, maar wordt 'm niet bij een hengst (Voor degenen die het niet weten, Moor is de zwerfhond van Kruimeltje in het boek/de film) Voor een hengst heb ik een naam met een dubbele lading ;)

Update:
Kruimel heeft gedeeltelijk geluisterd naar het Dubbel D gedeelte, alleen dan heeft ze alleen 'dubbel' gehoord denk ik. Die dubbele zuchtbulten samen zou een acceptabel uier zijn, wat ze nou weer heeft uitgespookt vandaag weet ik niet, maar dit bedoelden we niet helemaal Kruimel :?

Afbeelding

De pleeborstel is wel weer enorm gemaximaliseerd

Afbeelding

Vanmiddag was ik vrij en mocht Kruimel even op het grote stuk land spelen in haar eentje. Ze gaat niet helemaal lekker meer met de ruinen op dit moment, zij willen heel graag aan haar achterste ruiken en dan begint zij te gillen en te meppen, en mijn exmoor durft dan ook wel terug te meppen. Even geen gevaarlijke grappen meer nu dus dan maar lekker alleen in de bloemenzee <3

Afbeelding

Afbeelding

Charmant as always :+

Afbeelding

Zoek de mini!

Afbeelding

Mevrouw heeft jeuk, veel jeuk. Dus vanavond toen ik even bij haar in stal zat plempte ze zo die dikke billen voor mn neus "krabben jij voermens"
En oh wat vindt ze dat heerlijk, ik mag eigenlijk niet stoppen van haar, dan kruipt ze bijna bij me op schoot :=

Afbeelding

Ben benieuwd of morgen die dubbelzucht omgetoverd is tot 1 bult dikke tiet ;)
Laatst bijgewerkt door SANEX op 13-05-22 22:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Effen rood x rode stippels in miniformaat; het wonder geeft gedonder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:03

Agosh! <3
Toch denk ik wel binnen nu en 4 dagen een mini kruimeltje hoor

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:08

Wat zou het mooi zijn als het vannacht kwam. Gun het jou zo en voor Kruimel toch ook wel heel fijn!

anca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:14

Leuke bloemetjes foto's *\o/*

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-22 22:17

Wat mij betreft doet ze het pas als ze puddingbillen heeft, want hoewel ietsjes losjes naast de staartwortel, is er verder van losse banden of puddingbillen nog geen sprake. Even zonder slap gezwam, het blijft mijn grootste angst dat het blijft steken en ik haar niet voldoende of op tijd helpen kan, dan heb ik liever dat het allemaal zo los mogelijk is daarachter.

xYaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:46

Dat werk er van maken snappen ze hier nog niet _O- .
Nummer 2 waar we op wachtte blijkt uiteindelijk (helaas) toch niet dragend te zijn. Is een verzorgpony van mij. Haar vriendinnetje is een maand geleden bevallen van een prachtig merrie veulen die minimaal zwart bont is. Eerste veulen he... dus die witte vlekken was ze nog vergeten er bij te verven op de voetjes na :') _O-
(Nummer 1 was gedekt door een zwart bonte hengst. Zij is zelf ook zwart bont. Dus je zou denken..... Een zwart bont veulen, maar eh tsja... Dat werd zwart met 4 witte voetjes _O- .)

Nummer 3 is Maria en daar hebben we geen dekdatum van. Loopt in een kudde van een ruin (mijn pony), hengst en nog een merrie. Ze is wel drachtig, maar ze heeft zich vorig jaar in het geheim laten dekken. Ze vond dat ik er nu wel klaar voor was om geen dekdatum te hebben. Niet heeeel handig :') _O- .
Haar kennende en zoals ik haar ken van voorgaande drachten weet ik dat het waarschijnlijk juni/juli word (vorig jaar was ze niet drachtig).
Uier is bezig met vullen. Heel langzaam, maar er zit vordering in :j . We houden haar scherp in de gaten, maar mevrouw kennende gaat ze gewoon weer heel sneaky bevallen wanneer we het niet verwachten en wanneer we niet kijken. Ze houd niet van pottekijkers tijdens het bevallen. Verwacht een merrie veulen. Bij de hengstveulens was ze altijd heel snel met uier vullen. Nu doet ze er heel langzaam over.

Laat dit laatste niet aan Kruimel lezen. We willen haar niet op verkeerde ideeën brengen natuurlijk. Ze test je geduld wel flink, maar oh die plee borstel _O- . Is dat de nieuwste mode trend in paardenland?

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-22 22:56

Dreamboy schreef:
Is vast een hengstje. Mannen zijn altijd traag :j :D

:j _/-\o_

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 00:02

Een mini kruimeltje, wordt dat dan een korreltje? ;)
Ik ben inmiddels wel erg nieuwsgierig!

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 00:21

Oh wat een heerlijke geschiedenis gaat hieraan vooraf, ik heb genoten van het te lezen!

Ik volg mee!
Goed dat je er alles aan doet om erbij te zijn, want uit ervaring weet ik dat die kleine propjes vaak niet heel erg vlot bevallen. Maar je doet alles wat je kan zie ik, moet goedkomen!
Ik verwacht ook nog een mini shet combi dit jaar :D Ze zijn zooooo schattig!

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 09:39

Knolselder leuk dat je volgt. Ik volg jouw verhalen ook en ben me daardoor des te meer bewust dat het niet alleen maar leuk is, maar dat er zeker risico's aan zitten. Ik hoop voor jou dat je laatste veulen de maximale hoofdprijs is en dat alles goed mag gaan en blijven gaan. :knuffel:

Update hier, ik heb een hele nacht doorgeslapen in mn eigen bed! *\o/* Omdat ze gister ook pas vroeg in de ochtend ging liggen, had ik deal met vechtgenoot dat ik op bed zou gaan en bij eerste keer bellen weer op de bank zou gaan. Maar ze heeft dus niet gebeld. Ben zelf paar keer wakker geworden en als ik dan de camera checkte zag ik een staande Kruimeltje. Arme ziel durft niet meer te gaan liggen kennelijk :\ Voor mezelf was het wel fijn om even op te laden.

De titties zijn ietsje voller, maar denk dat ze geen nipple sterretjes wil want de speentjes zijn weer verstopt en inimini.

Afbeelding

Afbeelding

Kruimel is een beetje boos op me, ze wil graag weer op de grote wei. Ze heeft nu haar eigen weitje van 25 x 15 meter en de inloopstal, maar als je gewend bent dag en nacht op bijna altijd 1.65 ha land te mogen pierenwaaien, dan is dat al gauw te klein. Dus ze stond maar wat mokkig voor de stal te hummen dat ze wilde dat ik het hek open deed.

Afbeelding

Vanmiddag mag ze weer 'vrij', ik verwacht niet binnen een paar uur een veulen dus ik ga zo eerst even met de hond naar club en daarna voetbalwedstrijd van mn zoon kijken. Is allemaal in de buurt dus als er wel wat gebeurt ben ik zo bij het land. Mag ze vanmiddag weer lekker in de grote wei
Laatst bijgewerkt door SANEX op 14-05-22 09:44, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 09:43

ikkedus schreef:

Een snippertje? :D

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 09:47

SANEX schreef:
ikkedus schreef:

Een snippertje? :D

_/-\o_ :D

Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 09:59

Het is bijna volle maan. Wordt dus Dolfje Weerwolfje }:)

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 14:32

Dreamboy schreef:
Het is bijna volle maan. Wordt dus Dolfje Weerwolfje }:)

Nee dat mag ze me niet aandoen, dat is maandag. Maandag en dinsdag kan ik zo moeilijk verlof krijgen omdat ik dan met deadlines van uitbetalingen zit. Ga morgen thuis maar vast wat inboeken, maar mooier is als ze gewoon ff geen maandag en dinsdag doet. Dan kan ik er wel even bij weg bij nood, maar als het er dan is neem ik liever gelijk een hele dag vrij.

Maar wie weet luistert ze naar me, ze heeft nu namelijk een voller uier dan vanmorgen. Tis echt vol en hard en warm, alleen de spenen doen nog steeds niet mee en de 'gleuf' blijft. Maar normaal loopt het terug en nu loopt het dus in een paar uur overdag voller, dus opnieuw zijn er veranderingen gaande

Afbeelding

Afbeelding

Hoop voor haar wel dat ze het er voor woensdag uitgeploept heeft, dan wordt het 27 graden zoals het nu lijkt. Zou ik haar toch niet gunnen om dan nog zo zwaar rond te lopen

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 14:37

Ook cup A geeft melk :P

Al begint dit meer op een cup B te lijken.

De B van Bescheiden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 14:51

Cup A is toch cup afwezig, B is bescheiden, C is charmant. D is doe maar liever niet groter.

Maar ik hoop dat ze toch snel bevalt. Ze ziet er zo oncomfortabel uit inmiddels.

Wordt je er zelf niet zenuwachtig van langzaam aan?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 15:15

karuna schreef:

Jep, bloedzenuwachtig. Ook omdat ik nergens van op aan kan. Ene moment denk ik heel stoer "die komt nog lang niet hoor, suf uier en geen slappe banden en geen andere buik", maar dan is er weer iemand op bokt of in je omgeving die zegt "jaaaa maar de merrie van tante Pietje en Ome Klaas had ook niks en daar stond ineens een veulen naast" of "Jaaa bij die-en-die hadden ze ook zo'n alarm, maar die deed het niet en toen ze smorgens kwamen stond er een veulen bij"

Die verhalen maken me wel zenuwachtig, dan denk ik gaan we nou volgens het boekje of heb ik zo'n geval dat dus ook afwijkt van het 'normale'. En in t weekend vind ik het niet zo erg, ik ben toch bijna de hele dag bij de ponys te vinden, maar in combi met verantwoordelijkheid naar je werk toe vind ik het wel lastig. Ze zijn wel flexibel, maar niet tot in den treure. Dus als ik roep dat ik aankomende week thuis wil werken omdat ik vermoed dat het veulen komt en het komt niet, weet ik niet of ze er een week later weer voor open staan. Op maandag en dinsdag zit ik 50 minuten reizen van mijn huis af, andere dagen thuis en kantoor dichterbij,op woensdags ben ik hele dag vrij, maar die eerste 2 kantoordagen van de week vind ik dus doodeng. :=

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 15:17

Kun je dan niet in ieder geval voor die twee dagen ver weg thuis werken?

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 15:31

karuna schreef:
Cup A is toch cup afwezig, B is bescheiden, C is charmant. D is doe maar liever niet groter.

Maar ik hoop dat ze toch snel bevalt. Ze ziet er zo oncomfortabel uit inmiddels.

Cup A is lief, B bescheiden, C charmant, D prima, E en meer is niet altijd handig maar niets mis mee _O-

Ik moest dus zo lachen om je post. Geweldig grappig.

Ik begrijp je stress. Vertrouw erop dat het gaat zoals het gaat. En ook al is het een mini, dat wil niet zeggen dat ze het niet alleen kan.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 15:39

SANEX schreef:
karuna schreef:
Jep, bloedzenuwachtig. Ook omdat ik nergens van op aan kan. Ene moment denk ik heel stoer "die komt nog lang niet hoor, suf uier en geen slappe banden en geen andere buik", maar dan is er weer iemand op bokt of in je omgeving die zegt "jaaaa maar de merrie van tante Pietje en Ome Klaas had ook niks en daar stond ineens een veulen naast" of "Jaaa bij die-en-die hadden ze ook zo'n alarm, maar die deed het niet en toen ze smorgens kwamen stond er een veulen bij"

Voordeel van die verhalen is dat ze allemaal eindigen met gezonde mama en veulen.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 15:46

Die ligt vast milkshake voor de kleine te maken

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 16:36

Zojuist nog gereageerd op n advertentie van een klein merrietje.
Wat vragen ze momenteel een klap geld zeg. :roll:

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 16:40

Noisy schreef:
Kun je dan niet in ieder geval voor die twee dagen ver weg thuis werken?

Ja dat mag wel, maar dat gaan ze niet weken achter elkaar goedkeuren. Dus als ik a.s. week thuis werk omdat ik denk dat het komt, en het komt niet, en ik wil die week erop weer thuiswerken, weet ik niet of ze daar nog mee akkoord gaan. Terwijl dan de kans natuurlijk nog groter is dat het wel gebeurt. Dus daar zit ik wat tegenaan te hikken

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-22 16:43

tones schreef:
Zojuist nog gereageerd op n advertentie van een klein merrietje.
Wat vragen ze momenteel een klap geld zeg. :roll:

Komt door de huur van het birthalarm van langdradige eigenwijze merries :+ Die van mij zit nu al bijna op 200 euro aan kosten, moet ergens vandaan komen he :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 16:56

Daar was ik ook bang voor met mijn alarm. Daarom vorig najaar een 2e hands aangeschaft. Die kan voor het zelfde geld terug op marktplaats straks ;) .
Deedee heeft hem een weekje om gehad en we hadden hem uit eindelijk niet nodig want ik had m'n jas al aan toen t alarm ging. Camera en melkstrips hebben dit jaar beter hun werk gedaan.