Spannend. Mag ik vragen waarom ze schuren eind van de dracht?
Omdat de doorbloeding van de vulva toeneemt en de vulva ook serieus oprekt en blijkbaar jeukt dit. Ze schuren ook niet perse de staart, maar ja, die zit er nu eenmaal voor.
@TS: nog ffies wachten. De laatste stipjes worden er nog op gezet, denk ik.
Caresse07
Geplaatst: 02-05-22 07:14
Spannend
Jouw merrie gaat duidelijk sneller dan de mijne
NibbitLotus
Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-22 07:22
Leuk al die volgers!
Sanet: Dank voor je uitleg, ik wist de echte reden niet, dacht iets met de hormonen maar dit klinkt eigenlijk heel logisch.
Zal straks even naar haar toe lopen voor nieuwe foto’s. Helaas niks vannacht. Wel iets heel onnozels, kan er inmiddels om lachen maar ben me rot geschrokken. Ze belde begin van de avond vrij veel maar zag aan de houding wel dat ze niet zou gaan. Rond 5.30 word ik wakker en kijk ik even op de camera. Zie ik midden in stal iets groots en donkers liggen, dat niet beweegt. Stip stond er bij te suffen dus ik dacht dat er een veulen lag, maar het bewoog dus niet dus ik dacht al het ergste. Met een noodgang naar stal gerend. Blijkt het een gigantische drol te zijn. Echt ik had een hartslag van 400. Blijkbaar had ik nogal wat slaap in mn ogen toen ik keek Heb nog nooit zo’n grote drol gezien.
Vreselijk toch. Daarna droomde ik dat ze een bruin bont merrie veulen kreeg, wat helemaal niet kan
Uiers blijven wel echt vol nu, vanmorgen zat er een flinke dot hars op, dat is er inmiddels alweer af. Aan de kringen kan je zien dat het echt tegen de spenen aan drukt. De sluizen naar de spenen moeten alleen nog even open gezet worden….
De buurvrouw appte dat ze Stip zo onrustig vond vanmiddag. Vaak verstappen en van been wisselen als ze stil stond. Dat laatste doet ze op stal al een tijdje. Wel opvallend dat de buurvrouw het zag, zij woont recht tegenover het land dus die ziet haar iedere dag. Volgens mijn moeder at ze haar brok net ook erg langzaam…
Uier nog steeds erg vol. Ze had vandaag wat grotere harsjes die na een tijdje weer weg waren en dan kwam er weer nieuwe. We gaan gewoon de nacht weer in met het idee dat het vannacht niet komt…