Wat is ze toch ontzettend knap! Ik had ook bruin appaloosa merrieveulen, dus zat er ook net naast. Je zou verwachten, ze heeft zoveel tijd gehad, die manen en staart had ze best nog even zwart kunnen verven.
Maar jeetje, wat een opluchting dat ze er is en dat alles het doet!
Bedankt voor alle gelukswensen, wat leuk dat zoveel het gelezen hebben!!
Ben zeer tevreden en verliefd.....
Ja poedersuiker billen dat is goede naam! Want stipjes zijn het niet maar het is wel even net apart en daar houd ik van!
Symke
Geplaatst door de TopicStarter: 20-08-21 10:38
Hier het hele lange verhaal van hoe het ging, waarschuwing; lang verhaal
Vanmorgen toch dierenarts v nageboorte erbij gehad. Zakte steeds verder maar net niet
Prikje en wij tuinslang klaar leggen. Net toen hij met de waterslang erheen wilde viel de nageboorte eraf
Heeft ze de andere keren niet gehad dat ze eraan bleef staan. Verschilt dat per keer?
Gisteren hele dag dik uier, bleef dik en klein beetje slijm gezien. Dus ik dacht die komt snel. Hele dag en avond v camera. Tot uur of één, toch maar op bed. Maar ik bleef kijken, ze deed anders. Toen paar keer ff liggen maar niet plat en maar heel eventjes. Ik erheen en merkte dat ze zweette. Ja komt nu echt Nog even stal opstrooien en zitten
Toen zag ik klein stukje pootjes blaas maar maar één pootje.... Ze ging weer staan en liggen maar bleef één pootje. Toen ging ik erbij kijken en voelen en heb voetje erbij gehaald ( had manlief inmiddels uit bed gebeld) Toen ging het snel, heb beetje geholpen Ze bleven samen nog heel lang liggen v mijn gevoel. Merrie wel vast zo knorrend hinniken naar veulen. Heb veulen na tijd overeind geholpen en beetje uit bakje te drinken gegeven. Misschien was dat wat snel, was niet nodig geweest maar ik MOEST weten of kon staan na drama vorig jaar.... Ja hoor kon zelf opstaan en al snel ook drinken. Tukje en daarna steeds zien staan huppelen, lopen rennen, wat een verschil met vorig jaar.....dit is echt zo'n ander beestje!!! En veel groter en steviger!
Ze heeft geen stippen, meer vlekken. Ben heel benieuwd hoe dit gaat worden!