Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dennenboom schreef:Wordt steeds spannender
Balou_lover schreef:Nou ik vind dat hij nu wel mag komen... ze heeft je nu lang genoeg in spanning gehouden!
We blijven waken en opletten!silvia58 schreef:Ik kom ook op de valreep nog ff volgen. Succes de aankomende dagen
Annefleur200 schreef:Ik kom nog even snel volgen! Mooie merrie! En haar vorige veulen is ook echt prachtig
AM_Horses schreef:Spannend
En nog fit zat.

hagelslag schreef:Ach, hoe langer als dat ze erin blijft richting de uitgerekende datum, hoe fijner toch?
Een te vroeg veulen moet je niet hopem
Liever ook wat langer afbakken
Aangezien ze vorige keer ook erg vroeg ging houdt ik er wel rekening meemalih schreef:Jeetje zeg. Ik dacht die lanceerd haar wel een deze dagen de wereld in. Wat een een boefje

Finnea schreef:Schiet nou op Zilverpfff lijkt me zenuwslopend, hopelijk maakt mijn merrie het straks niet zo spannend
Wel leuke spanning hoor! Al denk ik soms , ach komt toch niet... maar moet toch zeker oplettend blijven 
justdiesel schreef:Verdorie niet op mijn verjaardag![]()
Spannend

Indi_Vito schreef:Vandaag
xelodi schreef:Jeetje wat maakt ze het spannend!! Ben je niet ieder uur aan het kijken nu, ik zou helemaal gek worden van de spanning![]()

Al_Zawraa schreef:Ze houdt je wel in spanning!

dag 320

kom op joh