Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Utixo schreef:Fijn he, die spanning?
Ik heb besluiten dat ik het toch veel praktischer vind om een dekdatum te weten. De tinker had vandaag wel serieuze harsdruppels en zodra ik deze weghaalde druppelde ze flink, maar ik doe het eens anders, ik ga nog niet heel positief zijn. Ook niet na vannacht. Dan kan het alleen maar meevallen.
Luca03 schreef:Utixo schreef:Fijn he, die spanning?
Ik heb besluiten dat ik het toch veel praktischer vind om een dekdatum te weten. De tinker had vandaag wel serieuze harsdruppels en zodra ik deze weghaalde druppelde ze flink, maar ik doe het eens anders, ik ga nog niet heel positief zijn. Ook niet na vannacht. Dan kan het alleen maar meevallen.
Dit was bij mijn merrie ook en ongeveer 3 uur later is ze bevallen.
Natuurlijk midden op de dag toen ik net was gaan douchen
maaike1994 schreef:Haha geen probleem hoor, ben al blij dat ik niet de enige ben die hopeloos aan het waken isgedeelde smart, is halve smart
maaike1994 schreef:Nee ik weet het nog niet. Hengstje zal sowieso verkocht worden. Degene die haar veulen van vorig jaar gekocht heeft, heeft ook interesse in dit veulen.
Als het een merrie wordt, wordt het moeilijk. Enerzijds wil ik het houden want we wouden Skye dit of volgend jaar zelf laten dekken om hopelijk een dochter er van te kunnen houden (als ze nu niet drachtig had geweest, nu laat ik haar dit jaar sowieso niet dekken), maar dan door een gekeurde hengst zodat het veulen volle papieren krijgt. Skye heeft volle papieren bij NMPRS en ook bij BMP geregistreerd. Maar de hengst waardoor ze gedekt zou zijn is niet gekeurd, dus veulen krijgt net als veulen v vorig jaar papieren bij BMP- stamboek maar met vader ongekend. Dus ik weet het nog niet ...