Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimm4 schreef:Ik mag hopen dat het veulen met deze uier nog even blijft zitten haha.
Hier ook een merrie, over 3 dagen uitgerekend, uier staat al zes weken stil. Heeft iets meer dan die van jou. Het zal me benieuwen hoe lang ze gaat overdragen haha. Vorig jaar ook al bij twee merries 3 & 3.5 week over.
Is dit haar eerste veulen?
Janinevv schreef:Kimm4 schreef:Ik mag hopen dat het veulen met deze uier nog even blijft zitten haha.
Hier ook een merrie, over 3 dagen uitgerekend, uier staat al zes weken stil. Heeft iets meer dan die van jou. Het zal me benieuwen hoe lang ze gaat overdragen haha. Vorig jaar ook al bij twee merries 3 & 3.5 week over.
Spannend! Dan moet hij opeens vol schieten zou kunnen.
Nee dit zou haar tweede veulen moeten zijn. Stond op welsh stamboek dat ze een hengst (ruin inmiddels) heeft gekregen
Kimm4 schreef:Kimm4 schreef:Ik mag hopen dat het veulen met deze uier nog even blijft zitten haha.
Spannend! Dan moet hij opeens vol schieten zou kunnen.
Nee dit zou haar tweede veulen moeten zijn. Stond op welsh stamboek dat ze een hengst (ruin inmiddels) heeft gekregen