Maare, klopt het nou dat mijn voorspelling goed was?
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-20 11:13
Ja Pien Al is die misschien roan als het klopt wat de andere zeggen. Maar door voor de koelkast
Of ik hem ga houden durf ik nog niet te zeggen. Ik denk van niet. We hebben alleen merrie's staan en er is gewoon geen ruimte voor een hengst.
Vliefd
Rond de middag ga ik weer even naar stal wat voeren en kijken. Ik ben nu op stage nl. Alles staat nog binnen. Hij mag nog niet alleen naar buiten want dan gaat ie onder de draad door denk ik En niemand is thuis op dit moment. Vanavond mag ie weer even buiten spelen. Dus dan weer foto's!
Klijntje
Geplaatst: 13-05-20 12:22
Ik heb wel interesse Leuk voor in' t span naast die van ons haha! Hij is echt knapppp
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-20 13:05
Tja als ik weet dat hij naar een goed huisje gaat en niet verhandeld word is de keuze voor mijzelf ook simpel. Maar eerst 6 maanden er zelf van genieten
Wat een leukerd, gefeliciteerd! Ze heeft er echt een leuke bles opgezet zeg. Bijzonder!
Rivendell
Geplaatst: 14-05-20 00:36
KittyDylan schreef:
Of ik hem ga houden durf ik nog niet te zeggen. Ik denk van niet. We hebben alleen merrie's staan en er is gewoon geen ruimte voor een hengst.
Balletjes eraf en dan kan hij blijven
Rambogirl
Geplaatst: 14-05-20 06:50
Waarom heeft Fflur dat touw aan dr halster hangen als ik vragen mag?
KittyDylan
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-20 07:38
Zodat ik haar makkelijker te pakken kon krijgen. Maar ze heeft het al gesloopt dus dat werkt niet meer
Pap heeft haar gisteren gevangen en binnen gezet. Had toch wel de handen vol volgens mij. Fflur is heel bang dat Fenrir niet nakomt en wilt hem altijd kunnen zien. Toch heel blij dat het geen grote pony/paard is..