Ze mag voor mij wel een beetje gaan opschieten hoor. Ik ben het wachten beu .
ClauH
Geplaatst: 21-04-20 17:21
Wat is jouw eigen gokje eigenlijk?
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-20 21:08
Vanavond is de uier iets voller.
Ik vind de buik ook iets anders, minder diep. Leuk detail: paard op de achtergrond is Jaycees buurvriendin. Ze zijn in dezelfde maand geboren en kennen elkaar vanaf veulen. Ze is vorig jaar op dezelfde dag geïnsemineerd als Jaycee en dus precies even ver. Ik ben benieuwd wie er eerst gaat.
Mijn gokje? Ik ga zelf geen gok doen, dat brengt ongeluk.
Laatst bijgewerkt door AstridJ op 21-04-20 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt
ClauH
Geplaatst: 21-04-20 21:10
Ha ha dat is waar
xDenies
Geplaatst: 21-04-20 21:14
Ze stelt je geduld wel op proef, of niet dan?
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-20 22:47
xDenies schreef:
Ze stelt je geduld wel op proef, of niet dan?
Nee hoor. Ik ga eigenlijk uit van 340 dagen want dat is de gemiddelde draagtijd. Ze is zelf met 352 dagen geboren dus ik ga eigenlijk ook van zoiets uit. Maar ja je weet nooit of ze besluit ineens eerder te gaan. Dus ik vind het vooral lastig dat je niet weet of ze eerst meer uier aan gaat maken, gaat harsen en kegelen of dat ze het met deze uier gaat doen. Maar daar zit natuurlijk iedereen mee met een drachtige merrie.
AstridJ
Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-20 19:44
Geen uierfoto vandaag want die is exact hetzelfde als gisteren.
Dus alleen het lijstje bijgewerkt: Sipie: 8 april- gold champagne tobiano - merrie 2a54z6e45r6r: 9 april - gold champagne dun tobiano - merrie La_Lune: 10 april - classic champagne tobiano - hengst Xyris: 10 april - classic champagne dun tobiano - hengst SumSum: 12 april - Grullo tobiano - merrie AlwaysH: 13 april - classic champagne dun tobiano- hengst Switch2016: 14 april - classic champagne tobiano - merrie Novaasje: 15 april - Black tobiano - hengstje CastaMickey: 16 april - grullo tobiano - merrie Arianaa: 17 april - Red dun tobiano - hengstje Joey2010: 18 april - grullo tobiano - merrie Fotsy: 18 april - grullo tobiano - hengstje Tinniie: 19 april - classic champagne tobiano - hengstje ClauH: 20 april - classic champagne tobiano - hengstje Coloured: 21 april - classic champagne dun tobiano - merrietje Joy_Mennings: 21 april - grullo tobiano - merrie Sweetie: 23 april - gold champange dun tobiano - merrie Fyjuul: 24 april - classic champagne dun tobiano - merrie Gigixponys: 25 april - classic champagne tobiano - merrie Knolselder: 27 april - classic champagne tobiano - hengst Kimberley: 28 april - merrie Evelien: 29 april - red dun tobiano - merrie Kaitlin_K: 29 april - classic champagne dun tobiano - merrie
Kimmsel
Geplaatst: 22-04-20 22:19
AstridJ schreef:
Geen uierfoto vandaag want die is exact hetzelfde als gisteren.
Nou, das toch ook saai. Kun je haar niet zeggen dat ze even moet voortmaken? Ik ben wel benieuwd.
Haha ja dat heb ik 'r ook gezegd maar ze luistert niet zo goed. Alhoewel ze van mij nog best even mag wachten want ik ben deze week nog heel druk met Level Up magazine.
Ze had vandaag wel een paar keer last van het veulen. De beruchte 10 dagen draai misschien? Gelukkig kan ik haar een beetje helpen als ze last heeft. Dat weet ze en ze komt dan ook meteen naar mij toe als ze last heeft. Daarna is ze weer helemaal rustig en valt dan meestal even in slaap.