Dierenarts is weer even geweest om de merrie nog even na te spoelen. Veulen heeft voor de zekerheid een klysma gehad en ik heb er nog 1 liggen, mocht het nodig zijn. Hij was ook super braaf met bloed prikken voor de antistoffen. Lief dier is het
Top dat de antistoffen goed zijn, 5 jaar geleden vonden de meeste dat maar vreemd antistoffen testen. Toen was ik er ook de hele nacht(en nog langer) bijgeweest om met drinken te helpen. Toen was het ook goed, 2 jaar later leek het drinken goed te gaan en ben ik na 48 uur op te zijn geweest even gaan slapen. Toen waren de antistoffen niet goed en heeft ze plasma gehad. Kst 430,- euro alleen voor de zak plasma. Maar was heel blij dat ik weer getest had en dat die mogelijkheid er was.
Nu genieten en nog paar daagjes navel in de gaten houden!!
Komt goed! Gisteravond zelf gelijk ontsmet en net heeft de dierenarts het ook nog voor de zekerheid gedaan. Merrie komende dagen even 2 keer op een dag temperaturen en dan komt het vast helemaal goed met de 2
Omdat ik het vannacht niet vertrouwde met het bloeden bij El. Dus dierenarts heeft opgevoeld en voor de zekerheid daarom even spoelen, omdat er een kans is dat de da bacteriën mee naar binnen had genomen
GeraldineVD
Geplaatst: 10-05-19 17:17
van harte met Odin! Neem hem maar direct in de opvoeding... Wij hebben 2 Freemannen, en dat zijn bepaald geen schatjes, zijn erg brutale en dominante rakkers. Heb ik trouwens wel liever dan die bangeriken
Ooh hij is gaaf! Heerlijk dat vele wit Gefeliciteerd met de knappe man!
xClaudiaaL
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-19 18:56
Ineke, dat belooft nog wat, El is ook geen makkelijke hahaha. Hij vond vandaag al dat ie over me heen naar buiten mocht, toen heb ik hem maar even met dwingende hand terug naar binnen gedirigeerd. Grapjas
Aftekeningen!
En trotse mams
Ze doet het echt zo onwijs goed, ben echt super trots op dr
xClaudiaaL
Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-19 11:32
Kleintje
Caresse07
Geplaatst: 11-05-19 11:42
Aaah hij is echt heel leuk
Wings_love
Geplaatst: 11-05-19 11:43
Wat een leukerd! Hij kijkt echt veel te schattig
MonDos
Geplaatst: 11-05-19 16:48
Goed dat je alles heb laten checken! En wat is die enorm leuk! Leuke naam ook!!
Je kijkt ook als een trotse mama En ik weet hoelang je dit al wilde! Ga er lekker van genieten! Voor je t weet zijn ze groot!
Ga je hem naar de opfok doen? Of heb je daar nog niet overna gedacht?
Hij gaat de opfok in idd, heb een mooi plekje gevonden met verschillende leeftijden en mooi groot stuk
Genieten doe ik zeker
Een dezer dagen een topic maken, maar vast een voorproefje van vandaag
Op de wei heeft ie al wel kennis gemaakt met de sloot, hij liep er direct in. We hebben hem er vrij rap en makkelijk uit kunnen krijgen en gelukkig snel gedroogd en deken op. Zonnetje was er ook wel lekker bij. Weide foto is dus van na het ongeval Arm ding
Oh man, ik schrok me wild, terwijl ik er wel op voorbereid was. Ging me ook wel aan m'n hart om dat kleintje zo in het water te zien liggen Arm kind, maar gelukkig was de deuk in z'n ego weer gauw voorbij nadat ie weer warm was