Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Oeh wat een schatjes![]()
Ik wil heel graag een schaap of 3-4 om de stukken verder af te graern waar de pony's net op hebben gestaan. Volgens mij was ik dat Drentse schaap ook tegengekopen, zou een sterk ras zijn?
Inka heeft op een paar uur opgegeten wat ze anders een hele nacht eet (en dan kreeg ze nog een grotere portie dan anders). Helaas kakt ze ook evenveel. Maar dat is dan ook weer een goed teken
Balte schreef:Knolselder schreef:Oeh wat een schatjes![]()
Ik wil heel graag een schaap of 3-4 om de stukken verder af te graern waar de pony's net op hebben gestaan. Volgens mij was ik dat Drentse schaap ook tegengekopen, zou een sterk ras zijn?
Inka heeft op een paar uur opgegeten wat ze anders een hele nacht eet (en dan kreeg ze nog een grotere portie dan anders). Helaas kakt ze ook evenveel. Maar dat is dan ook weer een goed teken
Hoe zie je eigenlijk dat een schaap moet gaan bevallen, Bingelding?
Een vriendin van mij heeft Wiltshire horn schapen staan die verliezen zelf hun vacht.
Ik heb sinds een week een Ouessantje en een Soay schaapje staan, we zagen het niet meer zitten om de gazon af te rijden. Ik herinnerde mij dat jij ooit Soay schapen had maar dat je die zo wild vond, klopt dat?
Knolselder schreef:Niet te diep in de nacht, maar wel 2u geduurd eer alles zeker goed was. Dus alsnog laat (of vroeg?) In bed![]()
Ik ben ook volop op zoek naar schaapjes. Denk dat het budget gezien eerder Ouessantjes worden.
Balte schreef:Ik ben super content met mijn ene Ouessant en met de Soay. Ouessant is super tam dus de Soay volgt, is wel wat schuwer maar valt eigenlijk heel goed mee. We zijn ze vorige week in Lille gaan halen.
Ik zit me nu alleen maar af te vragen, er liep nog een rammetje bij dat deze zomer 1 jaar wordt, ik wou geen drachtige schaapjes kopen maar zou die al iets gekund hebben in het najaar?