Phoe dat wachten duurt lang! Evita heeft me de eerste keer 357 dagen laten wachten... Hopelijk gaat het bij jou sneller
paardje2013 schreef:Hoe gaat het met jou veulen sofie? Nee ik hoop ook niet dat ze dat gat doen hahaHeel goed 't is een lief ding, heel aanhankelijk en braaf. We zijn er erg tevreden mee!
SofieHavan schreef:paardje2013 schreef:Hoe gaat het met jou veulen sofie? Nee ik hoop ook niet dat ze dat gat doen hahaHeel goed 't is een lief ding, heel aanhankelijk en braaf. We zijn er erg tevreden mee!Fijn dat alles goed mag ook wel na al die pech die je hebt gehad.
paardje2013 schreef:Niet zo goed te zien maar Sita maakt vaart [ [url=m/iSMoW0.jpg]Afbeelding[/url] ]Yeyyyy...mooi weekend om te bevallen
paardje2013 schreef:Nog niks ik hoop vannacht Ik ga hard duimen voor net zo een vlotte bevalling als bij jaqie. Kop op en morgen mooi veulen
Ik hoop het maar ze kan ook nog best een nacht overslaan ze heeft nu een lekke uier aan 1 kant ben erg benieuwd
Ik bedoelde ook niet dat ie lelijk is Hij is super knap!Nogmaals gefeliciteerd en gelukkig is alles goed gedaan en nu lekker genieten