Camera er maar weer op...
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jobamara schreef:Vertel haar maar dat er eerst weer regen komt voor het echt mooi weer wordt dan. Hier 2 veulens uit dezelfde merrie gefokt, hengstje op 334 dgn en merrie op 335 dgn. Beide keren dezelfde voortekens, alleen met de merrie liep ze 1 dag langer met de voortekens wat een waken van 36 uur betekende. Dochter thuis gehouden van school, zodat ik overdag even 3 uurtjes kon slapen.
jobamara schreef:En nu eventueel een alarm huren? Ik ben thuis dus had de tijd om op te blijven. De hele nacht had ik het idee die gaat zo (was precies als de keer ervoor, veel stro eten vlgs mij om de pijn vd voorweeen weg te eten) niks, Overdag buiten kan ik haar mooi in de gaten houden met stallen doen. Om een uur of 4 binnen en via de cam in de smiezen, dochter voor tv. Eten klaar rond 6 uur en ik zeg nog eet maar door ze gaat zo, dochter nee joh zo doet ze de hele dag al. Je raad het al 1x liggen weer staan nog een keer liggen en ja hoor pootjesblaas. Ze kunnen echt in 10 minuten tijd ineens gaan, en als je dan net de eerste keer liggen mist met spieken .....