Wow wat een prachtige dame! Wat een geluk zeg met deze knapperd! Gefeliciteerd!! Enne, logisch dat je op een enorme roze wolk zit. Geniet er lekker van. Op naar de volgende mooie foto's!
Op die foto's is het inderdaad duidelijker! Ik dacht op die andere foto's juist ook een donkere neus en een donkere rand om de ogen te zien maar dat is inderdaad niet zo. Dan is het inderdaad een champagne en ik denk ook met creme en dun inderdaad omdat de dun kenmerken heel licht zijn en de vachtkleur heel licht is. Ik had dan iets lichtere manen verwacht trouwens. Kan ook nog amber zijn ipv classic?
Anyway, het is een plaatje! Deze ga je zeker wel houden?
Mijn eerste gedachte was of een classic champagne dun of een classic champagne cream dun, maar toen ze wat droog was toen begon mijn twijfel al af te nemen en dacht ik is classic champagne cream dun, toen ze helemaal droog was wist ik t zeker, maar heb ook nog ff zitten googlen en amber champagne cream dun zou miss ook nog wel kunnen idd. Ga haar toch laten testen op dun (of ze homozygoot is), dan test ik ook gelijk haar agouti mee, maar goed of ze nou een amber of classic is, ze is een blijvertje idd . Ben echt blij .
Nee hoor, HELEMAAAAAAL niet! Daar heb ik geen last van Maureuhm, wie wil niet nog meer foto's van deze beauty zien? Het mooiste Bokt veulen is volgens mij al geboren bijdeze